معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی؛

نادیده گرفتن خدمات دولت برای احیای دریاچه ارومیه، بی‌انصافی است

1399/03/08 - 15:37 - کد خبر: 20881 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نادیده گرفتن خدمات دولت در احیای دریاچه ارومیه، بی‌انصافی است، افزود: وضعیت فعلی دریاچه، بیانگر نقش مهم عملکرد دستگاه‌های دولتی در کنار افزایش بارندگی‌هاست.

به گزارش نصر، جواد رحمتی در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت اقدامات و فعالیت‌های عمرانی برای احیای این دریاچه، گفت: رهاسازی بیش از 270 میلیون مترمکعب آب از سدهای استان به سمت دریاچه ارومیه از جمله اقدامات مهمی است که در این دولت انجام شده است، در حالی که در ادوار گذشته چنین اقداماتی انجام نشده بود.
 
وی خواستار توجه بیشتر به برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی با محوریت افزایش مشارکت های مردمی در احیای دریاچه ارومیه شد و خاطرنشان کرد: انتقال 650 میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه از رودخانه زاب از جمله طرح های در دست اجراست که نقش بسیار مهمی در تثبیت و احیای دریاچه ارومیه دارد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر افزایش مشارکت بخش خصوصی در موضوعاتی همچون معیشت جایگزین برای ساکنان پیرامون دریاچه ارومیه تاکید کرد.
انتهای پیام/
نادیده گرفتن خدمات دولت برای احیای دریاچه ارومیه، بی‌انصافی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار