خبر/

تولید فیلم‌های پلاستیکی صادراتی در آذربایجان‌شرقی

1399/03/08 - 15:03 - کد خبر: 20874 نسخه چاپی

نصر: شرکتی در آذربایجان‌شرقی فیلم‌های پلاستیکی مورد استفاده در صنعت بسته بندی تولید می‌کند که بیش از نیمی از تولیدات آن به خارج از کشور صادر می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا،  این شرکت مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی است که با استفاده از دستگاه های بومی، سالانه بیش از ۱۱ هزار تُن فیلم هایی با عرض ۱۰ سانتیمتر تا ۸ متر را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.
مدیر تولید شرکت روز پنجشنبه در گفت و گویی درباره تولیدات این شرکت اظهار کرد: فیلم های پلاستیکی کاربرد وسیعی از جمله در صنعت بسته بندی بهداشتی، لبنی و غذایی و خوراکی دارد که در این مجموعه با در اختیار داشتن ماشین های بومی انواع فیلم های چند لایه، تک لایه و سه لایه حباب دار و استریج تولید می شود.
سرداری با بیان اینکه روزانه ۳۰ تن فیلم پلاستیکی در این واحد تولید می شود، افزود: نصف این تولیدات در داخل کشور مصرف شده و بیش از نصف ان به کشورهای اوکراین، ترکیه، ارمنستان، روسیه، گرجستان و عراق صادر می شود.
وی وسعت این واحد تولیدی را  هشت هزار و ۴۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: ۱۲۰ نفر به طور مستقیم روزانه در این واحد مشغول کار هستند.
شهرک صنعتی شهید سلیمی به عنوان یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شهرک های صنعتی ایران در ۵۰ کیلومتری جنوب تبریز در مسیر  این شهر به آذرشهر قرار دارد.
انتهای پیام/
تولید فیلم‌های پلاستیکی صادراتی در آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار