هدیه وزارت ارتباطات به مردم؛

اشتراک تلویزیون‌های اینترنتی به صورت رایگان

1399/03/08 - 14:45 - کد خبر: 20872 نسخه چاپی

نصر: وزیر ارتباطات اعلام کرد: وزارت ارتباطات برای کاربران فضای مجازی اشتراک رایگان تلویزیون‌های اینترنتی در نظر گرفته است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در اینستاگرام خود با اعلام اینکه هدیه ویژه وزارت ارتباطات در سایت IcTGifts.ir قابل درسترسی است، افزود: بیایید هنر هنرمندان سینما و تلوزیون ایران که در سطح جهان زبان‌زد است را به گوش همه برسانیم. در سامانه هدیه‌های وزارت ارتباطات (پس از هدایای خبرنگاران، زوج‌های جوان، معلمین و ...) نوبت اشتراک تلویزیون‌های اینترنتی همراه با «ترافیک رایگان» است.  کافی است برای دریافت این اشتراک رایگان به IcTGifts.ir مراجعه کنید.
به گزارش ایرنا «هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی»  به‌منظور ارتقاء سهم محتوای داخلی در سبد مصرفی کاربران و افزایش ضریب نفوذ خدمات دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات، این طرح با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز ملی فضای مجازی، ارائه‌کنندگان خدمات ویدئوی خانگی و ارائه‌کنندگان خدمات دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات تهیه شده است تا با ایجاد هم‌افزایی و با تأمین سامانه‌های موردنیاز، هموطنان بتوانند ضمن برخورداری از اشتراک دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات از اشتراک یک‌ماهه رایگان خدمات تلویزیون اینترنتی نیز برخوردار شوند.
در این طرح هر خانواده و حتی هر یک از اعضای یک خانواده می توانند از طریق اینترنت ثابت خانگی از اشتراک رایگان یک‌ماهه برنامه های یک تلویزیون اینترنتی بهره مند شوند.
بر اساس این طرح هر فرد ایرانی که اشتراک تلویزیون اینترنتی نداشته باشد می‌تواند با استفاده از سامانه ictgifts.ir برای بهره برداری از برنامه‌های یکی از تلویزیون های اینترنتی ثبت نام کند.
انتهای پیام/
اشتراک تلویزیون‌های اینترنتی به صورت رایگان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار