با پهلوانان المپیکی آذربایجان؛

یوسف کرمی: در حال حاضر مربی یکی از باشگاه های کرواسی هستم

1399/03/06 - 19:04 - کد خبر: 20762 نسخه چاپی

نصر: در شرایطی که ورزشکاران و افتخار آفرینان ایرانی یکی پس از دیگری به کشور های مختلف کوچ کردند و زیر پرچم کشور دیگری به میدان رفتند، بودند ورزشکارانی که نه تنهادر شرایط سخت ورزش ایران، کشور خود را رها نکردند بلکه به یاری هموطنان بحران زده خود شتافتند.

به گزارش نصر، یوسف کرمی ازجمله ورزشکاران و مدال آوران ایرانی که با وجود همه کم لطفی ها در کنار هموطنان خود ایستاد، در گفتگو با نصر و در رابطه با اقدامات ارزشمند خود گفت: با توجه به ورزش و جایگاهی اجتماعی که در کشورمان داریم، قطعا وظیفه خود می دانیم که در هنگام مشکلات در کنار هموطنان و همشهریان خود باشیم. شاید حضور من در سیستان و بلوچستان  حرکتی نمادین بود ولی همین اقدام باعث شد تا خیلی از مسئولین و هموطنانمان بدانند که چنین مناطق محرومی در کشورمان وجود دارد، مردمانی که علی رغم تمامی محرومیت ها، نسبت به کشور و پرچممان تعصب دارند.
کرمی در خصوص حضور در مناطق زلزله زده استان گفت: در جریان حادثه زلزله که مربوط به استان خودمان بود، از تمامی پتانسیل های موجود استفاده کردیم تا هم در کنار همشهریانم باشم و هم اتفاقات خوبی برایشان رقم زده باشیم. زمانی که من مدال میگرفتم همین مردم پشت من ایستادند و دعایم کردند و حال وقت آن است تا من در کنار این مردم باشم و در خدمتشان باشم.
کرمی در ادامه با اشاره به ورزشکاران مردمی افزود; از قدیم الایام ورزشکاران خود را همواره در کنار مردم دیده اند و خود را ازمردم می دانند و این اقدام هیچ کار عجیبی نیست. وقتی خداوند لطف کرده تا جایگاهی به واسطه ورزش کسب کنیم، قرار نیست خود را از مردم جدا کنیم چراکه همه ما ایرانی هستیم و به کشورمان افتخار می کنیم.
همچنین دارنده مدال المپیک و عنواین مختلف جهانی در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: در حال حاضر مربی گری یکی از باشگاه های کرواسی را در اختیار دارم و در حال تمرین هستیم و امیدوارم به لطف خدا بتوانم به عنوان نماینده ایران در این کشور مثمر ثمر واقع بشوم و نام ایران را سربلند نگه دارم.
وی در پایان، در خصوص تکواندو شهرستان میانه گفت; تکواندو میانه به عنوان قطب اصلی تکواندو، با وجود تمامی فرصت هایی که در استان وجود دارد، همواره آبرو دار کشور بوده است و باعث افتخار است که میر هاشم حسینی نیز در این دوره از المپیک حضور دارد و امیدواریم افتخاری دیگر برای ورزش کشورمان به ارمغان بیاورد.
لازم به توضیح است، یوسف کرمی تکواندوکار ۳۷ ساله اهل میانه، سابقه کسب نشان برنز المپیک، نشان طلای قهرمانی جهان، مدال طلای جام جهانی و کلکسیونی از افتخارات بین المللی را در اختیار دارد.

گفت و گو از حمیدرضا سامبرانی

انتهای پیام/
یوسف کرمی: در حال حاضر مربی یکی از باشگاه های کرواسی هستم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار