توضیحات رئیس اورژانس در مورد جریمه های آمبولانس اورژانس در تبریز

جریمه های رانندگی اخذ شده از رانندگان آمبولانس ها عودت داده می شود

1399/03/05 - 12:26 - کد خبر: 20702 نسخه چاپی

نصر:رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: پلاک آمبولانس های ثبت نشده در دوربین های کنترل سرعت منجر به صدور جریمه شده است .

به گزارش نصر، فرزاد رحمانی  به دنبال رسانه ای شدن موضوع کسر جریمه از حقوق رانندگان آمبولانس های استان افزود : پلاک آمبولانس های اورژانس با هماهنگی راهنمایی و رانندگی در دوربینهای کنترل سرعت تعریف شده تا جریمه نشوند ولی پلاک  تعدادی از آمبولانس های اورژانس در این سامانه ثبت نشده و منجر به صدور جریمه شده و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظرف هفته آتی این مشکل را مرتفع و جریمه مربوطه با هماهنگی دانشگاه عودت داده خواهد شد .
وی خاطر نشان شد : باتوجه به ماهیت کاری اورژانس و حیاتی بودن ثانیه ها در نجات جان شهروندان ، همکاران اورژانس ناگزیر مجبور به سرعت بالا و یا پارک در مکانهای توقف ممنوع و... می شوند و این برای همه قابل درک است و چه بسا کارشناسان اورژانس خطر را به جان می خرند تا شهروندان دچار خطر نشوند .
وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان از آنها خواست باتوجه به تعطیلات پیش رو ، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و به دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت درمان در خصوص کرونا عمل نمایند ، فرشتگان نجات اورژانس در کنارجاده ها و شهرها در حال خدمت رسانی هستند ،با رعایت موارد بالا سختی کار و دوری از خانواده را برای آنها کمرنگ تر کنیم.
انتهای پیام/
جریمه های رانندگی اخذ شده از رانندگان آمبولانس ها عودت داده می شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار