دیر تالارهای بورس منطقه‌ای کشور؛

400 هزار میلیارد ریال سهام عدالت وارد بازار سرمایه می‌شود/ ایجاد تالار منطقه‌ای بورس اوراق بهادار در مراغه

1399/03/01 - 16:40 - کد خبر: 20659 نسخه چاپی

نصر: مدیر تالارهای بورس منطقه‌ای کشور از ایجاد تالار منطقه‌ای بورس اوراق بهادار در مراغه خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده 400 هزار میلیارد ریال سهام عدالت وارد بازار سرمایه کشور می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از فارس، کیوان شیخی امروز در جلسه هماهنگی ایجاد این تالار در مراغه اظهار داشت: تالار منطقه‌ای بورس اوراق بهادار در مراغه ایجاد می‌شود.
وی افزود: ظرفیت بالای تولیدات باغی و شرکت‌های سهامی عام و خاص زمینه را برای ایجاد تالار منطقه‌ای بورس فراهم کرده است.
شیخی گفت: با ایجاد این تالار فعالان بخش کشاورزی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنند.
وی با بیان اینکه، زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای راه‌اندازی تالار منطقه‌ای بورس در مراغه فراهم شده است، تصریح کرد: درآمدهای حاصل از ایجاد بازار بورس می‌تواند در توسعه اقتصادی منطقه تاثیرگذار باشد.
شیخی اضافه کرد: ایجاد بسترهای لازم برای دسترسی آسان مردم به بازار سرمایه از اهداف راه‌اندازی تالار بورس در مراغه است.
مدیر تالارهای بورس منطقه‌ای کشور گفت: به زوردی با آزادسازی سهام عدالت نیاز به معامله در بازارهای منطقه‌ای افزایش خواهد یافت.
شیخی با بیان اینکه،  23 تالار منطقه‌ای در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور فعال است، افزود: سرمایه‌گذاری در بورس حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال در کشور است.
وی افزود: سرمایه‌گذاری برای تامین مالی شرکت‌ها و واحدهای تولید از طریق بورس موجب شادابی تولید و سرمایه‌گذاری در کشور خواهد بود.
شیخی در ادامه با بیان اینکه ، تا دو ماه آینده 400 هزار میلیارد ریال سهام عدالت  وارد بازار سرمایه کشور می‌شود افزود: آشنایی مردم با فرهنگ سرمایه‌گذاری در بورس برای سوق دادن سرمایه ها به این سمت ضروری است.
فرماندار شهرستان ویژه مراغه  نیز در این جلسه گفت: با راه‌اندازی تالار بورس در مراغه شرکت‌های تولیدی راحت‌تر می‌توانند سرمایه‌های خود را وارد بورس کنند.
حمید شکری افزود: این تالار علاوه از مراغه می‌تواند به شهرستان‌های همجوار نیز خدمات بورسی ارائه دهد.
انتهای پیام/
400 هزار میلیارد ریال سهام عدالت وارد بازار سرمایه می‌شود/ ایجاد تالار منطقه‌ای بورس اوراق بهادار در مراغه خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار