هم‌زمان با تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی؛

راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش دانشگاه آزاد اسلامی تبریز کلید خورد/ پذیرایی از هزار و ۲۰۰ داوطلب

1399/03/02 - 14:29 - کد خبر: 20619 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: این دوره‌ها با استفاده از آخرین متد آموزشی روز دنیا و بهترین دستگاه‌ها و با بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته و مجرب کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، "عزیز جوانپور" از تأسیس مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش این دانشگاه در سال جهش تولید خبر داد و گفت: هم‌زمان با سی و هشتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز کلید خورد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه حل مسئله ملی است گفت: این دانشگاه در سالی که گذشت در زمینه سرای نوآوری کفش و چرم و تأسیس مرکز تحقیقات چرم و کفش و طرح پایش کفش و چرم فعالیت‌های متعددی انجام داده است. ان شاالله امسال در راستای منویات مقام معظم رهبری رونق تولید کفش که یک مسئله استانی و ملی است؛ پیشتاز خواهیم بود.
وی رشته‌های مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش برشمرد و گفت: کلیه مهارت‌ های مربوط صنعت چرم و کفش مانند ساخت و دوخت چرم، طراحی و قالب‌سازی و پستهاسازی انواع کفش‌های زنانه، مردانه، پوتین، چکمه، ورزشی، صندل و ماکاسین، آموزش مهارت‌های مدیریتی و فروش و بازاریابی و حسابداری بهای تمام شده محصول از جمله رشته‌های آموزشی این مدرسه مهارتی است.
وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی این مدرسه صرفاً کوتاه‌مدت و میان‌مدت مهارتی خواهد بود، افزود: این دوره‌ها با استفاده از آخرین متد آموزشی روز دنیا و بهترین دستگاه‌ها و با بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته و مجرب کشور برگزار خواهد شد و محدودیتی برای برگزاری دوره‌ها در واحدهای تولیدی و صنعتی وجود نخواهد داشت.
جوانپور تصریح کرد: سرفصل‌ های استاندار آموزشی تعیین شده برای دوره‌دها مطابق آخرین استانداردهای بین‌المللی و با تأکید به برند ملی و بومی چرم و کفش اصیل تبریز می‌ باشد.
وی افزود: این مدرسه به همت دانشگاه آزاد اسلامی و همیاری اهالی صنعت چرم و کفش بنا نهاده شده است که دوره‌های کارورزی، کاربنیان و کارآفرینی به صورت پیشرفته برگزار خواهد کرد.در پایان هر دوره گواهی معتبر آموزشی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ارائه خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌ های انجام شده در سال جاری، پذیرای حداقل ۱۲۰۰ نفر از داوطلبان باشیم و رده‌های مهارتی از اول تیرماه سال جاری برگزار شود.
وی در پایان تاکید کرد: برای ثبت‌نام در این مدرسه مهارتی محدودیت سنی و تحصیلاتی وجود ندارد.
انتهای پیام/
راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش دانشگاه آزاد اسلامی تبریز کلید خورد/ پذیرایی از هزار و ۲۰۰ داوطلب سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار