افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی زنجان پس از تصویب نهایی اعلام می‌شود

1399/02/31 - 14:10 - کد خبر: 20573 نسخه چاپی

نصر: شهردار زنجان گفت: افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس شهری پس از طی فرآیندها و تصویب نهایی از سوی ستاد تنظیم بازار این استان طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حبیب ملایی یگانه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به وضعیت بررسی کرایه‌های حمل و نقل عمومی شهر زنجان افزود: در این ارتباط آنالیز کرایه اتوبوس‌های درون شهری و تاکسی‌ها نیز انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: آنالیز کرایه‌ تاکسی‌ها نیز طی هفته جاری انجام و تعیین تکلیف خواهد شد و سپس برای تصویب به شورای شهر ارسال و در نهایت با تصمیم ستاد تنظیم بازار اجرایی خواهد شد.
شهردار زنجان در خصوص اجرایی شدن کرایه‌های جدید اتوبوس در شهر نیز گفت: با طی فرآیندهای لازم کرایه‌های جدید از خرداد سال جاری اجرایی خواهد شد.
یگانه اظهار داشت: تلاش می شود این افزایش نرخ کرایه‌ها مطابق نرخ تورم باشد، اما چون فعلا این نرخ‌ها مصوبه‌ای ندارد، اعلام نمی‌شود.
شهردار زنجان درباره خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس هم گفت: قراردادهای خرید خدمت رانندگان اتوبوس تنظیم شده و رانندگان اتوبوس نیز طبق این قراداد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
این مسؤول خاطرنشان کرد: تا زمان اعلام رسمی افزایش کرایه‌ها، راننده‌ای حق دریافت کرایه بیشتر از مسافران را ندارد و نظارت‌های لازم از سوی بازرسان انجام می‌شود.
 شهر زنجان به عنوان مرکز استان ۴۲۰ هزار نفر جمعیت و چهار منطقه شهرداری دارد.
انتهای پیام/
افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی زنجان پس از تصویب نهایی اعلام می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار