مدیر کل پیشگیری‌های امنیتی و اقتصادی قوه قضاییه تاکید کرد:

تفاهم نامه ای برای شناسایی گلوگاه های فساد

1399/02/31 - 13:46 - کد خبر: 20563 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل پیشگیری‌های امنیتی و اقتصادی قوه قضاییه با اشاره به امضای تفاهم نامه‌ای بین سازمان بورس و اوراق بهادار و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: این تفاهم نامه برای شناسایی گلوگاه های فساد اثربخش است.

 به گزارش نصر، تفاهم نامه‌ای بین سازمان بورس و اوراق بهادار و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه (با حضور ریاست هر دو نهاد و مدیران مربوطه) با هدف اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از وقوع جرائم و تخلفات احتمالی در حوزه بازارسرمایه و ارتقاء سلامت محیط کسب و کار منعقد شد.
رضا مسعودی فر، مدیر کل پیشگیری‌های امنیتی و اقتصادی قوه قضاییه در مراسم انعقاد این تفاهم نامه اظهار کرد: شناسایی گلوگاه‌های فساد در حوزه بازارسرمایه، همکاری در حوزه اقتصاد مقاومتی با نگاه پیشگیری از جرایم، ارتقاء سلامت محیط کسب و کار، آموزش های تخصصی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضایه به فعالان بازارسرمایه و جلوگیری از فساد اقتصادی برخی دیگر از اهداف این تفاهم نامه هستند.
وی اضافه کرد: این تفاهم نامه  محصول همکاری گروهی از مجموعه‌های حاضر است که از هر دو طرف یعنی سازمان بورس و اوراق بهادار و قوه قضاییه سه نفر، در قالب کارگروهی مشترک، مسئولیت اجرایی آن را به عهده داشته و موظف به ارایه گزارش های دوره ای و توضیح عملکرد خود هستند. مدت تفاهم نامه سه سال است  که قابلیت تمدید نیز دارد. به این ترتیب امیدواریم بتوانیم جرائم و تخلفات این حوزه را پیش بینی و بر مبنای آن پیشگیری های لازم را انجام دهیم.
انتهای پیام/
تفاهم نامه ای برای شناسایی گلوگاه های فساد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار