سهمیه تیم والیبال شهرداری جوان از آذربایجان‌غربی خارج نمی‌شود

1399/02/30 - 10:32 - کد خبر: 20478 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه گفت: قرار است تیم شهرداری جوان به عنوان پشتوانه والیبال منطقه باشد و به طور قطع با نام یکی از شهرهای استان در رقابت‌های فصل آتی حضور خواهد یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، پیمان رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار فزود: تیم شهرداری جوان فصل گذشته بیشترین برد و امتیاز را در لیگ دسته یک والیبال کسب کرد و با نیمه‌تمام ماندن لیگ یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر لقب گرفت.

وی ادامه داد: این تیم با هدف پشتوانه سازی و حمایت از بازیکنان بومی والیبال شهر ارومیه و آذربایجان‌غربی تشکیل شده و فصل قبل هم با تیمی متشکل از بازیکنان و کادرفنی بومی به لیگ برتر صعود کرد.

وی بیان کرد: آیین‌نامه اصلاح شده سازمان لیگ حضور دو تیم از یک شهر در لیگ برتر را ممکن نمی داند ولی این سهمیه از استان خارج نخواهدشد و اگر نتوانیم این تیم را با نام ارومیه در لیگ حاضر کنیم، با نام یکی از شهرستان های تابعه استان حضور خواهدیافت.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: تمرینات تیم شهرداری از اول تیرماه آغاز خواهدشد و هم اکنون مشغول تکمیل تیم و برطرف کردن نقاط ضعف هستیم.

بنا به این گزارش، با تصمیم فدراسیون والیبال تیم شهرداری جوان ارومیه که در فصل گذشته قاطعانه به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک صعود کرده بود، امسال به لیگ برتر صعود کرده است.
انتهای پیام/
سهمیه تیم والیبال شهرداری جوان از آذربایجان‌غربی خارج نمی‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار