ستاره ای به نام بهزاد

1399/02/29 - 14:55 - کد خبر: 20429 نسخه چاپی

نصر: در روزهای اخیر که بسیاری از مردم درگیر اخبار کرونا و حواشی آن بودند، در سکوت خبری رسانه ها، ملی پوش تبریزی تیم فوتبال پنج نفره ایران، در اقدامی خیرخواهانه با بخشیدن هزینه عروسی خود، باعث آزاد سازی یک زندانی بدهکار شد.

به گزارش نصر، بهزاد زاد علی اصغر، معروف به مسی ایرانی که اکثر ایرانیان از بازی‌های درخشان وی در مسابقات فوتبال نابینایان و کم بینایان پارالمپیک خاطرات خوشی دارند، چند روز پیش بود که در یک تصمیمی خداپسندانه زمینه آزاد سازی یک زندانی را فراهم آورد.

ستاره تیم ملی ایران در گفتگو با نصر در رابطه با این اقدام گفت؛ قرار بود مراسم عروسی ما در مرداد ماه برگزار شود ولی تصمیم بر این شد تا به خانواده ای که هم مستاجر بودند و هم فرزند کوچک شان در انتظار پدر بود، کمک شود تا سرپرست این خانواده مجدداً به آغوش گرم خانواده باز گردد.

همچنین کاپیتان تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران، با نوید آزاد سازی یک زندانی دیگر گفت: خوشبختانه اکثر هموطنان به فکر همدیگر هستند و گاه با کمک های رفاهی و گاه با بخشیدن اجاره‌بها به کمک همنوعان خود پرداختند اما این مورد بسیار کم اتفاق می‌افتد بنابراین به لطف خدا تصمیم گرفته شد تا در ماه محرم نیز یک زندانی دیگر نیز به آغوش خانواده بازگردد.

اولین لژیونر فوتبال نابینایان ایران در خصوص آخرین وضعیت خود در تیم ملی فوتبال کم بینایان و نابینایان گفت؛  تیم ملی ایران در مسابقات مهرماه تایلند موفق به کسب سهمیه پارالمپیک  شد که من هم در این مسابقات عنوان آقای گلی را به دست آوردم و به امید خدا در پارالمپیک توکیو حضور خواهم داشت و همچنین برای پنجمین سال متوالی قرارداد خود را با تیم کایسری اسپور ترکیه تمدید کرده و در این تیم بازی خواهم کرد.

ناگفته نماند که بهزاد زاد علی اصغر در طول ۱۴ سال فعالیت در تیم ملی ایران،  سابقه حضور در دو دوره پارالمپیک و کسب عنوان مسی فوتبال نابینایان در سال ۲۰۱۶ و چندین دوره آقای گلی و فنی ترین بازیکن مسابقات را در کارنامه دارد.

گزارش از حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
ستاره ای به نام بهزاد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار