آذربایجان‌غربی هیات برتر ژیمناستیک در کشور شد

1399/02/29 - 10:31 - کد خبر: 20392 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: هیات ژیمناستیک استان در ارزیابی فدراسیون، رتبه برتر کشوری را طی سال ۱۳۹۸ به خود اختصاص داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سجاد خوبدل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ فدراسیون ژیمناستیک از هیات های استانی، هیات آذربایجان‌غربی با کسب یک‌هزار و ۳۵ امتیاز و رتبه «عالی» در جمع هیات‌های درجه یک کشور قرار گرفت.
وی بیان کرد: میزبانی اردوهای متعدد تیم ملی، تعداد ملی‌پوشان حاضر در عضویت رشته های مختلف تیم ملی، اعزام بازیکن به مسابقات آسیایی و جهانی، تعداد سرمربیان تیم ملی، برگزاری منظم مسابقات استانی و کشوری، برگزاری کارگاه های آموزشی، مربی‌گری و داوری و تعداد ورزشکاران بیمه شده از جمله شاخص‌های ارزیابی شده توسط فدراسیون است.
وی ادامه داد: هیات استان از سال ۱۳۹۰ تاکنون هر ساله در ارزیابی فدراسیون در رتبه‌های برتر کشوری قرار داشته و همواره رتبه «خیلی خوب» را به خود اختصاص داده است.
وی اظهار کرد: حضور ملی‌پوشان مختلفی از آذربایجان غربی در تیم های ملی و اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی و همچنین درخشش ژیمناست‌های استان در مسابقات کشوری نیز از دیگر اتفاقات تاثیرگذار در کسب این رتبه بوده است.
هم اکنون بیش از ۵۰ هیات ورزشی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی فعالیت می کنند.
انتهای پیام/
آذربایجان‌غربی هیات برتر ژیمناستیک در کشور شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار