خبر/

پیمان کارگر به عنوان رئیس هیئت مدیره برند لوکس اینفینیتی منصوب شد

1399/02/28 - 16:11 - کد خبر: 20368 نسخه چاپی

نصر: شرکت نیسان موتور اعلام کرده پیمان کارگر از اول ژوئن 2020 (دوازدهم خرداد امسال) به عنوان معاون ارشد و رئیس هیئت مدیره اینفینیتی مشغول به کار خواهد شد.

به گزارش نصر، کارگر پس از تکیه زدن بر صندلی ریاست هیئت مدیره اینفینیتی، گزارش‌های خود را مستقیما به مدیر ارزیابی کیفیت و معاون ارشد بخش ارزیابی عملکرد نیسان یعنی آقای کریستین وَندِنهند (Christian Vandenhende) ارایه خواهد کرد.
انتصاب پیمان کارگر به سمت جدید، به عنوان بخشی از رنسانسی است که از مقر برند اینفینیتی در یوکوهامای ژاپن آغاز شده است. آقای وندنهند در رابطه با آقای کارگر گفته:
پیمان یک مدیر ثابت شده جهانی است که در زمان خیلی هیجان‌انگیز کنونی به برند اینفینیتی ملحق می‌شود. من منتظر آن هستم که ببینم او چگونه فصل جدیدی را برای اینفینیتی آغاز خواهد کرد.
آقای کارگر تجربه بیش از 23 سال فعالیت در صنعت خودرو را در کارنامه دارد که بخش عمده آن برای گروه رنو نیسان بوده است. او تاکنون سمت‌های گوناگونی را بر عهده داشته، از این رو با جنبه‌های مختلف صنعت خودرو آشنایی کاملی دارد. برای نمونه آقای کارگر دارای تجربه کار در زمینه‌های مهندسی، تولید، مدیریت پروژه، کیفیت، فروش، بازرایابی و توسعه تجارت است.


 
پیش از انتصاب به سمت جدید، آقای کارگر به عنوان رئیس هیئت مدیره و معاون ارشد شاخه آفریقا، خاورمیانه و هند شرکت نیسان فعالیت می‌کرد. این بخش از بازار شامل بیش از 80 بازار با خصوصیاتی متفاوت و منحصر بفرد می‌شود.


 
با تصمیمات نیسان، پیمان کارگر جایگزین مایک کلارن (Mike Colleran) شده است. آقای کلارن از این به بعد در نقش معاون ارشد بخش بازاریابی و فروش شرکت نیسان در آمریکا شروع به کار خواهد کرد. آقای کلارن به مدت 2 سال در خدمت اینفینیتی بود و پایه‌های حیات دوباره و انتقال تشکیلات سازمانی این برند لوکس به یوکوهاما را بنا نهاد.


آقای کارگر 53 ساله موفق به اخذ مدرک در دو رشته MBA و مهندسی شده و نامش در ایران پس از مدیرعاملی رنو پارس بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است.
انتهای پیام/
پیمان کارگر به عنوان رئیس هیئت مدیره برند لوکس اینفینیتی منصوب شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار