خبر/

بهره برداری از گازرسانی به سه روستای بخش کاغذکنان میانه

1399/02/28 - 13:15 - کد خبر: 20348 نسخه چاپی

نصر: طرح گازرسانی به سه روستای بخش کاغذکنان میانه شامل روستاهای خرده بلاغ، زرنجین و ماوی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه در آیین گازرسانی به روستاهای بخش کاغذکنان در روستای خرده بلاغ با اشاره به اجرای این طرح ها در عرض یک سال از تلاش های شبانه روزی رییس و همکاران شرکت گاز، پیمانکاران و سایر زحمتکشان در سایه تعامل و همراهی مردم قدردانی کرد. 
محمدرضا مشایخی ایران اسلامی را تنهاترین و بی نظیرترین کشور در گازرسانی به نقاط مختلف از جمله دورافتاده ترین و محرومترین روستاها برای رفاه حال هر چه بیشتر مردم بویژه در جوامع روستایی عنوان کرد. 
وی اجرای طرح در سریعترین زمان ممکن به رغم صعب العبور و سنگلاخی بودن مسیر، بعد فاصله  و محدودیت در اعتبارات را از شاخصه های مهم کار برشمرد. 
وی در ادامه بازسازی منبع آب و شبکه روستای خرده بلاغ را با توجه به محدودیت اعتبارات نیازمند مشارکت اهالی دانست و گفت: در قالب کمیته برنامه ریزی اعتباری برای این کار در نظر گرفته می شود. 
مشایخی اجرای طرح هادی در این روستا را منوط به رضایت و جلب همکاری مردم ذکر کر و گفت:  از مدیر بنیاد مسکن شهرستان می خواهم در انجام اقدامات مربوط به طرح هادی اهتمام جدی معمول دارد. 
با گازرسانی به این سه روستا حدود ۲۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.
انتهای پیام/
بهره برداری از گازرسانی به سه روستای بخش کاغذکنان میانه خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار