نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز؛

اعضای شورا از حاشیه ها پرهیز کنند / کیفیت آسفالت هنوز مطلوب نیست

1399/02/28 - 11:56 - کد خبر: 20342 نسخه چاپی

نصر: نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم پرهیز اعضای شورا از هرگونه حاشیه، ادامه داد: باید بیشتر پیگیر برنامه های سال ۹۹ باشیم تا عملکرد مثبتی داشته باشیم.

به گزارش نصر، سونیا اندیش در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه نهادهایی که در روزهای اخیر در مبارزه با شیوع کرونا فعالیت کردند واقعا شایان تقدیر هستند، گفت: باید از خانواده بزرگ کادر درمان، انجمن های مردم نهاد و مسئولان مدیریت شهری قدردانی شود.
وی با بیان اینکه در طول اسفند و فروردین ماه تبریز با مشکلات عدیده ای روبرو شد که همچنان نیز ادامه دارد، افزود: شورا و شهرداری باید فعالیت خود را در راستای حل برخی از مسائل بیشتر کند.
وی با تاکید بر لزوم پرهیز اعضای شورا از هرگونه حاشیه، ادامه داد: باید بیشتر پیگیر برنامه های سال ۹۹ باشیم تا عملکرد مثبتی داشته باشیم.
نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در بخش دیگر سخنان خود به موضوع پارک حاشیه ای اشاره کرد و گفت: علیرغم اعتراضی که بارها نسبت به لزوم حل این مسئله شد، هیچ کاری نکردند و گلایه شهروندان همچنان ادامه دارد.
وی افزود: از شهرداری به عنوان کارفرمای ناظر ، انتظار رسیدگی به این امر را دارم، متاسفانه توقف در حاشیه ای که تابلو توقف ممنوع است همچنان ادامه دارد و جریمه ای صادر نمی شود و همچنین بدهی رانندگان به پارک حاشیه رسیدگی نمی شود.
وی در ادامه با اشاره به شرایط ناهمگون ناوگان حمل و نقل شهری، ادامه داد: فاصله اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت نمی شود، از طرفی ناوگان فرسوده است و تعداد آن نیز کم است.
اندیش گفت: برای جبران کاهش هزینه هایی که از سوی دولت مقرر شده بود برای ناوگان داده شود، بودجه ای از بحث پیشگیری از کرونا به بحث حمل و نقل اختصاص داده شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عدم نظارت کافی بر آسفالت ریزی تاکید کرد و گفت: فراز و نشیب ها در آسفالت ریزی رعایت نمی شود، آسفالت یک دست نیست، اصلاح و همسام سازی دریچه های فاضلاب ها انجام نگرفته است.
وی اصافه کرد: کیفیت آسفالت همچنان رضایت بخش نیست و مشکلات عدیده ای در خیابان ها و معابر سطح شهر وجود دارد.
وی در انتها گفت: اولویت بندی آسفالت معابر هنوز مشخص نیست و سلیقه ای برخورد می شود.
انتهای پیام/
اعضای شورا از حاشیه ها پرهیز کنند / کیفیت آسفالت هنوز مطلوب نیست گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار