در دیدار مدیر کل صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی و مدیر مسئول آژانس خبری نصر مطرح شد/

صفری: باید قدر رسانه های مردمی همچون "نصر" را بدانیم

1398/03/12 - 15:38 - کد خبر: 2033 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی گفت: آژانس خبری تحلیلی نصر به عنوان یک رسانه مردمی و مستقل موفق عمل کرده است که باید قدر چنین رسانه هایی را بدانیم.

به گزارش نصر، مرتضی صفری در دیدار مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ضمن تقدیر از فعالیت این رسانه مجازی افزود: جلب اعتماد مخاطب یکی از مهمترین و ارزشمندترین سرمایه های رسانه محسوب می شود که این رسانه در طول فعالیت یک دهه ای خود موفق به کسب آن شده است.

وی ادامه داد: تقویت رسانه های فعال در فضای مجازی فرصت را از دست معاندان و دشمنان می گیرد و این فرصت را در اختیار مردم قرار می دهد تا تریبونی مستقل برای بیان مطالبات به حق خود داشته باشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در ادامه بر افزایش تعامل رسانه ها با صدا و سیما تاکید کرد و افزود: ورود صدا و سیما به موضوعات چالشی مختلف استانی در صورت همراهی سایر رسانه ها می تواند زمینه ساز تحول در برخی حوزه هایی که با چالش مواجه هستیم، باشد.

صفری تغییر رویکرد صدا و سیمای استان در توجه به سایر رسانه ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت جدید این مرکز عنوان کرد و افزود: رسانه ملی در کنار سایر رسانه های تاثیرگذار استان می تواند به صورت مکمل عمل کرده و در مسایل مختلف و تبیین ظرفیت های استان تاثیر گذار باشد.

این گزارش می افزاید، در ادامه این نشست امیر کریم زاد شریفی مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر نیز به بیان گزارشی از فعالیت های نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور پرداخت و اذعان داشت: نصر به عنوان یک رسانه مردمی و مستقل در یک دهه فعالیت خود همواره تلاش کرده است که مطالبات به حق و منطقی مردم و افکار عمومی را به صورت حرفه ای و مبتنی بر اصول روزنامه نگاری نوین پیگیری نماید.

وی ادامه داد: تعامل سازنده بین رسانه ها به ویژه رسانه های دیجیتال با رسانه ملی گستره انعکاس جریان های رسانه ای را افزایش می دهد که خوشبختانه با حضور مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در سطح استان نتایج این تعامل بیش از پیش دیده می شود.

این گزارش حاکی است، روح الله دهقان نژاد مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز که در این دیدار حضور داشت ضمن اشاره به وضعیت کلی فعالان رسانه ای استان از نصر به عنوان یکی از رسانه های موفق و مستقل استان نام برد.

انتهای پیام/

صفری: باید قدر رسانه های مردمی همچون نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار