آتش سوزی کارگاه کفاشی در خیابان عباسی

سهل انگاری و بی احتیاطی دوباره حادثه آفرید

1399/02/28 - 09:54 - کد خبر: 20328 نسخه چاپی

نصر: عصر روز گذشته گذشته گزارش وقوع آتش سوزی در یک باب کارگاه کفاشی در کوی بهشتی خیابان عباسی، آتش نشانان ایستگاه شماره 18 شهدای توانیر را با فرماندهی رنجبر به محل حادثه کشاند.

به گزارش نصر، مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه این آتش سوزی در اثر بی احتیاطی و قرار گرفتن بنزین بدون سرپوش در مجاورت شعله باز اجاق گاز رخ داده بود افزود: در این آتش سوزی میز کار طعمه حریق شده بود که با اطلاع رسانی سریع و بموقع به سامانه 125 ،آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر و این آتش سوزی را اطفاء حریق کردند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه بی احتیاطی و سهل انگاری مهمترین عامل بروز حادثه در کارگاه های تولیدی است افزود:  افراد کارگاه های تولیدی بایستی رعایت اصول ایمنی را همیشه سرلوحه کار قرار دهند و از انجام هر گونه اعمال حادثه آفرین خودداری کنند.
مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز افزود: اقدام بموقع آتش نشانان مانع سرایت حریق به کالاهای موجود در کارگاه شد و در این آتش سوزی کارگر مرد 40 ساله از ناحیه دست و صورت به صورت سطحی دچار سوختگی شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.
انتهای پیام/
سهل انگاری و بی احتیاطی دوباره حادثه آفرید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار