مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز:

شروع کردن لیگ برتر در شرایط فعلی، تنها بازی کردن با جان انسان‌هاست

1399/02/27 - 12:01 - کد خبر: 20295 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: شروع کردن لیگ برتر در شرایط فعلی، تنها بازی کردن با جان انسان‌هاست و قرار نیست برای نشاط اجتماعی از جان انسان‌ها مایه بگذارند و آن‌ها را درگیر این ویروس کُشنده کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، یوسف بخشی‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص احتمال آغاز دوباره لیگ برتر، اظهار کرد: اگر لیگ برتر در این شرایط برگزار شود، بنده نه در تمرینات شرکت خواهم کرد و نه به مسابقات خواهم رفت. اعتقاد دارم که این فوتبال ارزش به خطر انداختن جان عزیزانم را ندارد و نمی‌خواهم برای نشاط اجتماعی یا عقده قهرمانی برخی‌ها، جان مادر پیر و خانواده‌ام را به خطر بیندازم .
مربی ماشین سازی در خصوص اینکه در صورت برگزار نشدن لیگ، تکلیف قهرمانی آن چه خواهد شد، گفت: شاید آقایان یادشان نباشد ولی در سال 74 من بازیکن بهمن بودم و شش بازی به انتهای لیگ مانده بود و 13 امتیاز از تیم دوم جدول بیشتر داشتیم، ولی اتفاقاتی افتاد که این تیم قهرمان نشد و حالا شما چگونه می‌خواهید با 9 بازی کمتر و 10 امتیاز اختلاف یک تیم را قهرمان لیگ کنید؟ قهرمان در هفته آخر و بعد از صورت پایان بازی‌ها مشخص می شود.
بخشی‌زاده ادامه داد: آن‌هایی که می‌خواهند در هر شرایطی جام قهرمانی به کلکسیون خود اضافه کنند و جان انسان‌ها برایشان مهم نیست، پیشنهاد می‌کنم از منیریه چند کاپ بگیرند رویش بنویسند کرونا آمد و شما قهرمان شدید! بدهند آنها بگذارند در کلکسیون خود، این کاپ‌ها و این مدال ارزش آن را ندارد که به خاطر آن قاب عکس عزیز از دسته رفته را در کنار آن داشته باشی.
مربی ماشین‌سازی تأکید کرد: برای بازی لیگ برتر یک تیم از شمال کشور راهی جنوب کشور می‌شود و تا رسیدن به استادیوم محل بازی چندین اتوبوس عوض می‌کند و حداقل یک پرواز دارد و یک هتل درگیر آن است. اینگونه نیست که بگوییم 50 نفر بازیکن و مربی می‌روند استادیوم و بازی می‌کنند و به آنها هم می‌گوییم گل زدند یکدیگر را بغل نکنند و تمام! ما در جامعه برای تهیه یک ماسک استاندارد و بهداشتی مشکل داریم ولی لیگ خود را با لیگ‌های بزرگ جهان مقایسه می‌کنیم! با طراحی پروتکل‌های بهداشتی نمی‌توان لیگ برتر را بدون خطر ابتلا به کرونا برگزار کرد.
انتهای پیام/
 شروع کردن لیگ برتر در شرایط فعلی، تنها بازی کردن با جان انسان‌هاست خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار