خبر/

سرپرست معاونت توسعه مدیریت منطقه آزاد ارس منصوب شد

1399/02/26 - 12:26 - کد خبر: 20270 نسخه چاپی

نصر: طی حکمی از سوی مدیرعامل منطقه آزاد ارس، عباداله نظامی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت منطقه آزاد ارس منصوب و رسما شروع به فعالیت کرد.

به گزارش نصر؛ درحکم انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت منطقه آزاد ارس آمده است:  با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرستی معاونت توسعه مدیریت این سازمان منصوب می شوید وامیدوارم درجهت ساماندهی امورات محوله ؛ اجرای دقیق قوانین و مقررات و آیین نامه ها ؛شیوه نامه ها و دستورالعمل های مربوط به سازمان ؛ برنامه ریزی برای برگزاری به موقع جلسات و مجامع سازمان و ساماندهی امورات  برای نظام مند نمودن عملیات مالی واداری واستخدامی و نیز تطبیق اولویت های کاری آن معاونت می باشد با تکیه بر عنایت ایزد منان و به کارگیری دانش و تجربیات خود و همکارانتان در اجرای ماموریت های سازمان موفق و موید باشید.
"عباداله نظامی" در کارنامه مدیریتی و اجرائی خود شهرداری شهرهای سهند و کلوانق و سرپرستی شهرداری سردرود همچنین به عنوان کارمند نمونه را درکارنامه خود دارد.
وی در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی و اقتصادی استان آذربایجان شرقی به عنوان شهردار منتخب اخلاق مدار استان آذربایجان شرقی انتخاب و از سوی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تندیس همایش را دریافت کرده است.
انتهای پیام/
سرپرست معاونت توسعه مدیریت منطقه آزاد ارس منصوب شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار