مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز:

تبریز جزو سه شهر سبز ایران می‌شود

1399/02/25 - 14:58 - کد خبر: 20249 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: با اجرای طرح کاشت یک میلیون اصله نهال در سال ۹۹، تبریز به عنوان یکی از سه شهر سبز ایران مطرح می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، مسعود برزگر جلالی در جلسه مدیران شهرداری تبریز، اظهار کرد: مناطق شهر تبریز برای کاشت نوع نهال و درختچه بررسی شده‌اند و نوع گونه‌ها و توسعه شبکه آب خام جهت آبیاری این درختان نیز مطرح شده است.
وی یادآور شد: تا پایان خرداد می‌توانیم نسبت به خرید نهال و درختچه و همچنین لوله‌های انتقال آب خام اقدام کنیم که تا دیروز ۵۷ هزار اصله نهال توسط مناطق دهگانه شهرداری خریداری شده است.
وی از شناسایی ۳۱ باغ جهت تملک خبر داده و افزود: ۳۱ باغ با ارزش به مساحت ۱۸۰ هزار مترمربع شناسایی و زمینه‌های قانونی آن برای تملک آماده شده است.
برزگرجلالی ادامه داد: در بحث تملک باغات بایستی نسبت به اخذ شناسنامه باغات که پنج ساله هستند، اقدام کنیم که در دراز مدت مسئله‌ساز نشوند.
وی خاطرنشان کرد: طرح توسعه کمربند سبز تبریز نیز در حال اجرا بوده که هم از نظر زیبایی و هم توسعه فضای سبز، پروژه‌ای مهم است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان تأکید کرد: هر نتیجه‌ای که از پروژه‌های فضای سبز سال ۹۹ بگیریم، محصول همکاری و همیاری تمام مدیران و همکاران در مناطق و سازمان‌ها است.  
انتهای پیام/
 تبریز جزو سه شهر سبز ایران می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار