رییس فراکسیون پیگیری مطالبات رهبری در مجلس شورای اسلامی:

طرح همکاری با کشورهای آسیب‌ دیده از تحریم‌ آمریکا پیگیری می ‌شود

1398/03/12 - 14:15 - کد خبر: 2024 نسخه چاپی

نصر: رییس فراکسیون پیگیری مطالبات رهبری در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح همکاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آسیب دیده از تحریم های آمریکا توسط این فراکسیون در دست پیگیری است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدحسین فرهنگی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این طرح کشورهایی که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته ‌اند شناسایی شده و روی مشترکات میان این کشورها با ایران بررسی های علمی و سیاسی و اقتصادی صورت خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: د پی آن هستیم که دولت را مکلف به ارتباط‌ گیری و برقراری اتحاد میان کشورهایی کنیم که از تحریم‌ های ظالمانه آمریکا آسیب دیده‌اند تا با آنان برنامه‌های مشترکی را تهیه، تدوین و اجرایی کنیم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی پیگیری طرح فوق را در راستای عمل به مطالبات مقام رهبری بیان و اضافه کرد: چند طرح دیگر هم در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبری ابلاغ و اعلام شد، در دست بررسی داریم.
فرهنگی گفت: فراکسیون پیگیری مطالبات رهبری اواخر فروردین ماه امسال و به‌ منظور برنامه ‌ریزی برای عمل کردن به بیانیه گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

انتهای پیام/

طرح همکاری با کشورهای آسیب‌ دیده از تحریم‌ آمریکا پیگیری می ‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار