سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

تلاش برای بهره‌مندی اصناف آذربایجان شرقی از فروش الکترونیکی

1399/02/25 - 12:50 - کد خبر: 20228 نسخه چاپی

نصر: سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به دنبال فراهم کردن شرایطی هستیم تا اصناف، بخشی از کالاهای خود را از طریق فضای مجازی عرضه کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمدمهدی برقی در جلسه‌ای با حضور تعدادی از مدیران اتحادیه‌های صنفی تبریز که به منظور معرفی دو کسب و کار جدید الکترونیکی برگزار شد، اظهار کرد: از نیمه اسفند ماه سال ۹۸ تنها اصناف تامین کننده مایحتاج ضروری مردم مجاز به فعالیت شدند و مابقی اصناف به سمت تعطیلی رفتند و این روند همچنان تا به امروز ادامه دارد.
وی ادامه داد: شلوغی فروشگاه‌های ارائه کننده مایحتاج ضروری مردم احتمال افزایش ویروس کرونا را افزایش داد و بر همین اساس، راه‌اندازی و تقویت کسب و کارهای اینترنتی به عنوان یکی از راهکارها برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مورد توجه قرار گرفت.
برقی با اشاره به لزوم تردد کمتر مردم در شرایط کرونایی در سطح شهر، اظهار کرد: این سازمان به دنبال فراهم کردن شرایطی است تا با استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های اینترنتی، اصناف، بخشی از کالاهای موجود خود را از طریق فضای مجازی عرضه کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان، وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا در ایران روال عادی کسب و کار را متاثر کرده و دنیا به سمت الکترونیکی شدن صنوف و خدمات در حال پیشروی روز افزون است.
انتهای پیام/
 تلاش برای بهره‌مندی اصناف آذربایجان شرقی از فروش الکترونیکی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار