رئیس شورای هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی خبر داد؛

جزئیات تعطیلی شعبه یکی از بانک های تبریز به خاطر احتمال شیوع کرونا / کارمندان بانک ها مدافعان اقتصادی هستند

1399/02/24 - 13:31 - کد خبر: 20152 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره شعب بانک ملی آذربایجان شرقی اظهار کرد: کارمندان بانک ها مدافعان اقتصادی هستند که در عرصه خدمت رسانی به مردم همیشه حاضر بوده اند.

به گزارش نصر، "عادل غلامی" در گفت و‌گو با خبرنگار نصر با اشاره به تعطیلی موقت یکی از شعب بانک ها گفت: با توجه به فوت یکی از کارمندان این شعبه که هنوز معلوم نیست به خاطر بیماری کرونا بوده یا نه، شعبه موقتا یک روزه به خاطر انجام آزمایشات و تست های مربوط به ویروس کرونا بر روی سایر کارمندان تعطیل شده بود.
وی افزود: در این مدت تعطیلی بانک فوق به صورت کامل ضد عفونی شده است و اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد.
غلامی درباره کارمندان مبتلا به کرونا افزود: تاکنون در بین کارمندان بانک های استان فوتی به خاطر کرونا نداریم اما کارمندان مبتلا به کرونا داریم که حال همه آنها خوب است.
وی خاطر نشان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه کارمندانی که بیماری زمینه ای دارند برایشان اجازه مرخصی داده ایم.
رئیس شورای هماهنگی بانک های استان ادامه داد: کارمندان بانک ها مدافعان اقتصادی هستند که در عرصه خدمت رسانی به مردم همیشه حاضر بوده اند.
وی با اشاره به دستورالعمل های وزارت بهداشت افزود: در تمام بانک های استان تدابیر بهداشتی جهت مراقبت های بیشتر انجام شده است.
انتهای پیام/
جزئیات تعطیلی شعبه یکی از بانک های تبریز به خاطر احتمال شیوع کرونا / کارمندان بانک ها مدافعان اقتصادی هستند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  کاظمینی   4 سالها پیش  

خوبه. حالا هر کی تو این مملکت مدافع یه چیزی شده. پرستارها و پزشکها مستقیم با بیماران سروکار دارند و جونشون در خطره. زیر لباسهای چندین لایه حتی آب هم نمیخورن چون نمیتونن دستشویی برن. کارمندان بانک زیر کولر و با کت و شلوار و خانم هاتون با هزار قلم آرایش با صبحانه و ناهار آنچنانی چه جوری مدافع هستن لطفا توضیح بدین. حتما اگه بمیرن هم میشن شهید. خدایا شکرت.
پژوهشیار