عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «نصر» مطرح کرد؛

اختلاف نظرها بین دولت مردان نباید به سطح جامعه برسد/ عملکرد رحمانی قابل قبول بود

1399/02/24 - 11:25 - کد خبر: 20136 نسخه چاپی

نصر: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف نظرها بین دولت مردان نباید به سطح جامعه برسد و رسانه ای شود و به نظر من تغییر در وزارت صنعت به شیوه بهتری هم قابل انجام بود که رئیس جمهور می توانست انجام دهد.

به گزارش نصر، "معصومه آقاپور علیشاهی" در واکنش به برکناری وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت گفت: شرایطی پیش آمده بود که آقای رحمانی با رئیس جمهور به اختلاف نظرهایی برخورد کرده بودند.
 
وی عملکرد 19 ماهه رحمانی در وزارت صمت را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: آقای رحمانی در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتند و بخصوص در موضوع بحران کرونا با پیگیری های شبانه روزی آقای رحمانی نیاز کشور به اقلام بهداشتی رفع شد در حالی که بسیاری از کشورهای بزرگ همچنان درگیر بحران کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده هستند.
 
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران مدیریت وزیر سابق صمت، تولید خودرو در کشور افزایش چشم گیری پیدا کرد، هر چند که برخی مسائل مانند تحریم ها در اختیار وزیر نیستند که تحریم های ظالمانه تاثیر منفی زیادی روی صنعت خودروسازی کشور گذاشتند.
 
آقاپور در بخش دیگری از اظهارات خود اختلاف نظر در بین دولت مردان را امری عادی دانست و گفت: این اختلاف نظرها نباید به سطح جامعه برسد و رسانه ای شود و به نظر من تغییر در وزارت صنعت به شیوه بهتری هم قابل انجام بود که رئیس جمهور می توانست انجام دهد.
 
وی افزود: تغییر در کابینه جزو حقوق رئیس جمهور است، اما نباید در این روند شیوه ای پیش گرفته شود که به افزایش اختلافات و تشتت آرا منجر شود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز گریبانگیر جنگ تحریم، جنگ نفتی و جنگ کرونا هستیم و در این شرایط باید با وحدت به دنبال بهترین راهکارها برای گذر از این بحران ها باشیم.
 
انتهای پیام/
 
اختلاف نظرها بین دولت مردان نباید به سطح جامعه برسد/ عملکرد رحمانی قابل قبول بود محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  شهروند   4 سالها پیش  

منظور کدام عملکرد ؟ خودرو ارزان شد یا کیفیش بهتر شد؟
پژوهشیار