مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان؛

اجرای طرح سفره ی مهربانی توسط دفاتر آستان قدس در کشور/ یک هزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود

1399/02/24 - 10:55 - کد خبر: 20127 نسخه چاپی

نصر: مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از اجرای طرح سفره مهربانی در کشور خبر داد و گفت: یک هزار و 200 بسته معیشتی در قالب این طرح بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش نصر، محمد یوسف شاکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه و مواسات، خادمیاران آستان قدس رضوی نیز با مدد از سیره انبیای الهی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اقداماتی را ترتیب داده‌اند.
وی ادامه داد: در طرح سفره مهربانی بیش از 1200 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و بیش از شش هزار پرس غذای آماده بین نیازمندان توزیع می‌شود.
وی در خصوص بسته‌های معیشتی بیان کرد: اقلام حمایتی هر بسته شامل دو کیلو مرغ، پنج کیلو برنج، یک کیلو نخود، یک کیلو عدس، یک کیلو جو، یک کیلو لپه، مایع ظرفشویی، روغن یک و نیم لیتری، خرما، پنیر، ماکارونی و رب در مجموع به ارزش دویست و پنجاه هزار تومان است.


 
شاکری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص سایر اقدامات توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در طرح نسیم رضوی نیز یک هزار وعده غذای متبرک رضوی بین بیماران بیمارستان امام رضا(ع) توزیع و از کادر درمانی نیز تجلیل شد.
وی همچنین افزود: علاوه بر این، ۵۰۰ وعده غذای متبرک در بیمارستان سینا توزیع شده است.
وی بیان کرد: توزیع بیش از یک هزار و 800 وعده غذایی تبرکی بین بیماران سایر شهرستان‌ها، راه اندازی کارگاه تولید ماسک در بیش از 15 شهرستان، کمک به تغسیل بیماران کرونایی توسط خادمیاران رضوی و 200 پرس وعده غذای تبرکی بین زحمتکشان وادی رحمت تبریز از دیگر اقدامات انجام شده است.


 
به گفته ی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان، ارزش ریالی تمام اقدامات انجام شده تاکنون، برابر با مبلغ چهار میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از 10 اسفند ماه به بحث بیماری کرونا ورود پیدا کرده و فعالیتش در این راستا همچنان تداوم دارد.
انتهای پیام/
اجرای طرح سفره ی مهربانی توسط دفاتر آستان قدس در کشور/ یک هزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار