ابلاغ پروتکل نحوه اجرای مراسم شب قدر در گلزار شهدای وادی رحمت/ رعایت موازین بهداشتی برای عموم ضروری است

1399/02/23 - 15:33 - کد خبر: 20108 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از ابلاغ پروتکل نحوه اجرای مراسم شب قدر در گلزار شهدای وادی رحمت خبر داد و گفت: بر اساس این پروتکل رعایت موازین بهداشتی همچون ماسک و دستکش و وسایل شخصی مانند مهر و قرآن و کتب ادعیه برای عموم ضروری است.

به گزارش نصر، فرخ جلالی اظهار با اشاره به جلسه مشترک امام جمعه محترم تبریز، مدیرکل تبلیغات اسلامی و اعضای ستاد پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: اصول فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های مربوط به برگزاری مراسم شب های قدر در مساجد و حسینیه های تبریز به صورت کامل اعلام شده است.
وی زمان برگزاری مراسم شب های قدر در گلزار شهدای وادی رحمت را از ساعت 12 شب الی دو بامداد عنوان کرد و افزود: بر این اساس فقط یک چهارم فضای حسینیه و گلزار شهدا مورد استفاده قرار خواهد گرفت چراکه رعایت فاصله یک متری از طرفین و نفر مقابل ضروری است.
جلالی همچنین تاکید کرد: لازم است عزیزان مراجعه کننده، با خود ماسک، دستکش،‌ قرآن و کتب ادعیه به همراه داشته باشند و به هیچ وجه امکان استفاده از مهر و وسایل مشترک وجود ندارد.
این مقام مسئول در سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همچنین یادآور شد: هیچگونه مواد غذایی و خوراکی حتی به صورت بسته بندی در سطح وادی رحمت توزیع نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه توصیه شده افراد مسن و نیز بیماران قلبی و تنفسی از حضور در تجمعات خودداری نمایند گفت:‌ با اینحال عوامل بهداشتی در محل حضور داشته و سطح گلزار شهدا و حسینیه وادی رحمت سمپاشی و ضدعفونی می شود.
انتهای پیام/
ابلاغ پروتکل نحوه اجرای مراسم شب قدر در گلزار شهدای وادی رحمت/ رعایت موازین بهداشتی برای عموم ضروری است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار