افتتاح ۱۶.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی

1399/02/23 - 14:38 - کد خبر: 20100 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشارع به اینکه تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور، کلید توسعه پایدار استان است گفت: ۱۲.۵ کیلومتر از سه راهی محمدیار به دارلک و چهار کیلومتر از سه‌راهی دارلک به سمت شهر مهاباد که بخشی از این طرح است، به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سیدمحسن حمزه‌لو روز سه‌شنبه در بازدید از این طرح اظهار داشت: کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی به طول ١٨٩ کیلومتر با سرعت اجرا می‌شود و بر اساس برنامه زمان‌بندی پیشبرد طرح‌های ساخت و توسعه راه‌های آذربایجان‌غربی، پنج کیلومتر دیگر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب این استان تا شهریور امسال تکمیل می‌گردد.
وی تاکید کرد: تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور با توجه به موقعیت راهبردی آذربایجان‌غربی در حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای اهرم کارآمدی برای کاهش تاثیر تحریم‌ها و بیرون‌رفت از مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود.
بنا به این گزارش، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه معاون مهندسی و ساخت این اداره کل از عملیات اجرایی کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب استان شامل سه‌راهی دارلک به مهاباد، سه‌راهی محمدیار به مهاباد، پل گدار بازدید و از نزدیک بر روند پیشرفت این طرح راه‌سازی نظارت کردند.
انتهای پیام/
افتتاح ۱۶.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار