سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت ایران ترانسفو زنجان مستقر شد

1399/02/23 - 14:14 - کد خبر: 20092 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: این شرکت با موفقیت در دریافت گواهینامه‌های استاندارد ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ ISO: و ۴۵۰۰۱-۲۰۱۸ ISO: از شرکت بین‌المللی SGS در کنار گواهینامه ۹۰۰۱-۲۰۱۵ ISO: مستقر و جاری در سازمان، مفتخر به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، یدالله علی‌آبادی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار افزود: این مهم پس از کوششی ۶ ماهه و با تلاش صادقانه پرسنل شرکت خدمات پس از فروش ایران ترانسفو محقق شد.
وی اظهار داشت: تحقق این مهم منجر به بازنگری استراتژی‌های سازمان، آموزش تخصصی و مستمر پرسنل، تشکیل گروه امداد و نجات، برگزاری مانورهای ایمنی و زیست‌محیطی، شناسایی و ارزیابی خطرات ناشی از کاربرد تجهیزات، شناسایی و ارزیابی جنبه‌های زیست‌محیطی، تعیین ریسک و فرصت صیانت از منابع انسانی، طرح‌ریزی اهداف ایمنی، تعیین نیازها و انتظارات ذینفعان، تدوین لیست قوانین زیست‌محیطی و ایمنی، تدوین چرخه حیات محصول و دیگر موارد مرتبط شد.
علی‌آبادی خاطرنشان کرد: دریافت این گواهینامه‌ها موجب ابتکار عمل شرکت خدمات پس از فروش برای مانور بهتر در مناقصات مختلف خواهد شد.
بنا به این گزارش، IMS مخفف Integrated Management System به معنای سیستم مدیریت یکپارچه است.
سیستم مدیریت یکپارچه، ترکیبی از استانداردهای سیستم مدیریت چندگانه است که در سازمان، ثبت شده و از طریق یک سیستم با فرآیندهایی که نیازهای هر استاندارد را پوشش می‌دهند، توسعه یافته، اجرا و نگهداری می‌شوند.
گروه صنعتی ایران ترانسفو با حدود پنج هزار نفر نیروی انسانی و ۴۰ هزار مگاوُلت‌آمپر ظرفیت تولید در سال، حدود ۸۵ درصد نیاز صنعت برق و سایر صنایع کشور به انواع ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت و نیز انواع راکتور و پست برق را تامین می‌کند و در سال ۹۸ در نتیجه برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای و همکاری‌های صادراتی وزارت نیرو، این گروه صنعتی حدود ۳۰۰ درصد رشد صادراتی و حدود ۱۰۰ درصد رشد فروش داخلی داشت.
انتهای پیام/
سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت ایران ترانسفو زنجان مستقر شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار