نماینده مراغه و عجبشیر در گفتگو با «نصر» تاکید کرد؛

برخورد سیاسی دولت با وزارت صنعت موجب خسارت بخش تولید در سال جهش تولید خواهد شد

1399/02/23 - 12:41 - کد خبر: 20083 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی تغییرات در وزارت صمت را در شرایط فعلی به ضرر بخش صنعت عنوان کرد و گفت: برخورد سیاسی دولت با این وزارتخانه حساس موجب خسارت بخش تولید در سال جهش تولید خواهد شد.

به گزارش نصر، علی جلیلی در واکنش به برکناری وزیر صنعت، معدن و تجارت، رحمانی را وزیری کارآمد خواند و افزود: آقای رحمانی ساختارهای تولید و وزارت صمت را به خوبی می شناخت و اقدام رئیس جمهور در برکناری وی منطقی نبود.

وی افزود: عملکرد آقای رحمانی در جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در جهت منویات رهبری بود و در قضیه بحران کرونا افزایش چندین برابری ظرفیت تولید مواد بهداشتی کشور جزو کارکردهای درخشان وزیر سابق صنعت بود.

جلیلی همچنین از امضای نامه نمایندگان مجلس برای تقدیر از تلاش های وزیر سابق صمت خبر داد و اظهار کرد: عملکرد رحمانی در بخش ارتباط صنعت و دانشگاه هم اقدامات جدید و تاثیرگذاری بود.

وی تغییرات در وزارت صمت را در شرایط فعلی به ضرر بخش صنعت عنوان کرد و ادامه داد: برخورد سیاسی دولت با این وزارتخانه حساس موجب خسارت بخش تولید در سال جهش تولید خواهد شد.

جلیلی با اشاره به نامه وزیر سابق صمت به رئیس جمهور در مورد فشارهای اطرافیان روحانی به وی، گفت: هیچ مقام غیر مسئولی نباید به وزرای دولت بتواند فشار وارد کند، تا زمانی که یک وزیر استقلال مدیریتی و توان پیاده سازی افکار راهبردی اش را نداشته باشد، موفق نخواهد بود.

وی در پایان در خصوص رد لایحه دولت برای تشکیل وزارت بازرگانی نیز تصرییح کرد: مجلس نظرش را در مورد تشکیل وزارت بازرگانی اعلام کرد و نمایندگان هیچ فشاری در این زمینه نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام/
 
برخورد سیاسی دولت با وزارت صنعت موجب خسارت بخش تولید در سال جهش تولید خواهد شد محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار