نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد:

وحدت و همدلی در آذربایجان شرقی برای ریشه‌کن کردن کرونا

1399/02/23 - 10:10 - کد خبر: 20068 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که وحدت و همدلی در همه جای استان برای ریشه‌کن کردن کرونا، گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، تاکنون 150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در نشست هم‌اندیشی ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با فعالان مبارزه با کرونا در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، با قدردانی از مدافعان سلامت و مسئولان عضو ستاد مقابله با کرونا، گفت: از اوایل فروردین امسال، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و پویش رحمت برای کمک به نیازمندان در استان راه‌اندازی شده است.
وی افزود: علاوه بر این، 25 هزار بسته از طریق ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و هشت هزار بسته از طریق پویش رحمت توزیع شده و همچنین پنج هزار نفر از افراد نیازمند نیز تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفته‌اند.
حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، امروز مساجد استان به محل تولید اقلام بهداشتی تبدیل شده و صحنه‌های زیبایی از همدلی و همکاری اقشار مختلف مردم برای مقابله با کرونا در مساجد و حسینیه‌ها رقم خورده است.
وی گفت: روحانیون و طلاب نیز در انجام احکام شرعی دفن و کفن اموات کرونا نهایت تلاش خود را انجام داده‌اند که این تلاش‌ها در سخنرانی رهبر انقلاب در نیمه شعبان امسال مورد توجه و لطف ایشان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی همچنین با تأکید بر این‌که وحدت و همدلی برای ریشه‌کن کردن بیماری کرونا در همه جای استان در جریان است، ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد رفع این بلا از سر ایران اسلامی، جهان اسلام و جهان بشریت باشیم.
انتهای پیام/
 وحدت و همدلی در آذربایجان شرقی برای ریشه‌کن کردن کرونا خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار