مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه سراسری تبریز مطرح کرد:

ظرفیت علمی و توان بالای دانشگاه تبریز در تولیدات بومی ضد کرونایی/ هفت طرح برای اولین بار در کشور ارائه شد

1399/02/22 - 14:53 - کد خبر: 20032 نسخه چاپی

نصر: مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه سراسری تبریز گفت: دانشگاه تبریز ظرفیت علمی و توان بالایی در تولیدات بومی توسط شرکت های دانش بنیان حوزه مبارزه و پیشگیری از کرونا، دارد.

به گزارش نصر، علی پورزیاد در گفتگو با نصر در حاشیه دستاوردهای دانشگاه تبریز در حوزه مبارزه و پیشگیری از کرونا با بیان اینکه این روزها که ویروس کرونا دامن گیر کشورمان شده است، همه متخصصانی که می توانند برای پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا گام بردارند از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، گفت: در این شرایط دانشگاه ها نیز با تمام توان پای کار آمده اند و با حمایت از شرکت های دانش بنیان و ایده های نو تلاش خود را برای مقابله با کرونا به ثمر رساندند.
وی با اشاره به ظرفیت علمی و توان بالای دانشگاه تبریز در تولیدات بومی حوزه مبارزه و پیشگیری از کرونا، افزود: برای عرضه و رونمایی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و اساتید در حوزه فنی و مهندسی، نمایشگاهی در مرکز رشد دانشگاه تبریز برپا کردیم.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه، ۱۰ شرکت دانش بنیان با ۲۱ محصول و دو طرح شرکتی محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه سراسری تبریز اضافه کرد: هفت طرح از این تعداد برای اولین بار در سطح کشور به صورت خلاقانه توسط شرکت های دانش بنیان ارائه شده است.


 
وی با اشاره به اینکه نوآوری و دانشی که توسط این ایده پردازان ارائه شد، قابلیت تولید داخلی دارد و ۵ طرح به مرحله تجاری سازی رسیده است، گفت: حتی برخی از این طرح ها قابلیت صادرات در سطح بین المللی را دارد.
پورزیاد در انتها خاطرنشان کرد: این محصولات بونی کمک بزرگی در مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا در سطح استان به ما کرد.
انتهای پیام/
ظرفیت علمی و توان بالای دانشگاه تبریز در تولیدات بومی ضد کرونایی/ هفت طرح برای اولین بار در کشور ارائه شد گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار