استاندار آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر مطرح کرد:

نقش پررنگ تولیدات بومی در مقابله با شرایط بحرانی

1399/02/22 - 13:34 - کد خبر: 20025 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: کرونا سبب شد شاهد ظهور و بروز استعداد جوانان و شرکت های دانش بنیان در تولید محصولات بومی مبارزه و پیشگیری با کرونا باشیم.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در گفتگو با نصر ضمن اشاره به نقش تولیدات شرکت های دانش بنیان و بومی در شرایط بحرانی همچون کرونا برای رسیدن به خودکفایی، گفت: با توجه به تحریم هایی که پیش تر با آنها درگیر بودیم و در تامین برخی از نیازهای کشوری و استانی مشکل داشتیم، همواره به اهمیت تقویت تولیدات داخلی توسط شرکت های دانش بنیان تاکید داشتیم.
وی افزود: امروز نیز شرایطی همچون کرونا پیش آمد و باری دیگر به ضرورت توسعه درون گرا پی بردیم.
وی با بیان اینکه شیوع این بیماری، بحرانی است که کل دنیا با آن درگیر شد، ادامه داد: در این شرایط هر کشور فقط از پس تامین نیازهای خود بر می آید و هیچ کدام توانایی صادرات محصول های ضد کرونایی را به صورت جهانی ندارد.
استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: درست است شرایط سختی را سپری کردیم اما این بحران سبب شد شاهد ظهور و بروز استعداد جوانان و شرکت های دانش بنیان در تولید محصولات بومی مبارزه و پیشگیری با کرونا باشیم و این موضوع نشان گر این است که این افراد همواره توانایی تولید را دارند.
پورمحمدی با تاکید بر لزوم حمایت از توانمندی های داخلی و جوانان خلاق، اظهار داشت: این توانمندی است که ما را به خودکفایی می رساند و به رهایی از برخی وابستگی ها کمک می کند.
انتهای پیام/
نقش پررنگ تولیدات بومی در مقابله با شرایط بحرانی گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار