مراکز اقامتی استان اردبیل آماده بازگشایی می‌شوند

1399/02/21 - 12:30 - کد خبر: 19946 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات مدیره جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل از آمادگی استان برای بازگشایی مراکز اقامتی خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، جعفر بذری  روز شنبه در جلسه بررسی بازگشایی مراکز اقامتی و مجتمع‌های آبدرمانی در اردبیل گفت: دستورالعمل‌های لازم به مسوولان و مدیران هتل‌ها و مراکز اقامتی استان در مورد آماده‌سازی برای بازگشایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی و استانی پیشگیری از بیماری کرونا در روزهای آینده ابلاغ می‌شود.
او افزود:‌ برای بازگشایی مراکز اقامتی و از سرگیری فعالیت‌های آنها لازم است رعایت نظافت و مراقبت بر اساس پروتکل‌های بهداشتی انجام شود تا با رعایت این موارد نسبت به بازگشایی و پذیرش مسافران اقدام شود.
وی اضافه‌کرد:‌ از مسوولان مراکز اقامتی انتظار می‌رود بعد از اعلام زمان پذیرش نسبت به رعایت نکات بهداشتی براساس پروتکل‌های ابلاغی اقدام کنند تا با مشکلی روبه‌رو نشوند.
بذری با اشاره به برگزاری دوره آموزشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته‌های گذشته تشریح کرد: این دوره با حضور بهره‌برداران تاسیسات گردشگری برگزار و نحوه فعالیت این مراکز و ضدعفونی آنها به  شرکت‌کنندگان دوره‌ها ابلاغ شده است.
او گفت: خط قرمز ما در زمان فعالیت  این مراکز حفظ سلامت عمومی مردم و گردشگران بوده و امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها میزبان مناسبی برای مسافران ورودی به استان باشیم.
مدیرعامل جامعه آب‌درمانی‌های استان اردبیل هم در این جلسه اظهارداشت:‌ با برگزاری جلسه و هماهنگی با مدیرکل میراث فرهنگی استان مقرر شد در خصوص بازگشایی آب‌های گرم معدنی جلسه‌ای با مسوولان شبکه بهداشت استان در هفته جاری برگزار شود تا نسبت به رعایت اصول بهداشتی و موارد پروتکل‌های کرونایی در آب‌های گرم تصمیم‌گیری شود.
رضا آستانی افزود: بر این اساس بعد از اتخاذ تصمیم لازم مدیران آب‌های درمانی هر چه سریع‌تر نسبت به رعایت اصول بهداشتی در این مراکز و بازگشایی آب‌های گرم اقدام خواهند کرد.
او از آمادگی آب‌های گرم معدنی استان برای بازگشایی خبر داد و گفت: تمامی مجتمع‌های آبگرم در استان ضدعفونی و برای پذیرش مسافران و گردشگران مهیا است تا پس از اعلام بازگشایی این مراکز از سوی ستاد پیشگیری از کرونا بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به این امر اقدام  شود.
انتهای پیام/
مراکز اقامتی استان اردبیل آماده بازگشایی می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار