رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز؛

کارگران نگران امنیت شغلی خود نباشند/ در حفظ فضای سبز کوشا خواهیم بود

1399/02/21 - 10:51 - کد خبر: 19933 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: هر چه سریعتر باید تبدیل وضعیت کارگران را مشخص کنیم زیرا کارگران نگران این مسئله هستند.

به گزارش نصر، شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به سخنان رئیس جمهور در خصوص عنوان تبریز به شهر بدون گدا، معتاد متجاهر و پاک، ابراز خوشحالی کرد و گفت: همواره تلاش خواهیم کرد این عنوان را حفظ کنیم، خوشبختانه تمام مسافرانی که به تبریز سفر می‌کنند هم شاهد این قضیه هستند.
وی در ادامه سخنان خود به لزوم پیگیری تبدیل وضعیت کارگران اشاره کرد و افزود: هر چه سریعتر باید تبدیل وضعیت کارگران را مشخص کنیم زیرا کارگران نگران این مسئله هستند.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، ادامه داد: گارگران نباید نگران امینیت شغلی خود باشند اگر هم شرکت همشهری برود و دیگر شرکت‌ها بیایند، درست نیست باید به فکر حل مسئله باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نام گذاری سال ۹۹ به فضای سبز و درختکاری از سمت شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: هر قولی دادیم عمل خواهیم کردتا اعتماد و رضایت مردم را جلب کنیم.
دبیری گفت: به دنبال این نیستیم که که کاری به نام شهرداری یا شورا تمام شود بلکه همه باید به وظایف خود عمل کنند.
وی با بیان اینکه ساماندهی سبزه میدان نیز آغاز شده است، گفت: ساماندهی میدان تره بار در شرق تبریز، بهسازی سکوها و سایه بان ها ادامه می یابد و پیگیری های لازم در این خصوص  انجام می گیرد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز به وضعیت فعلی شیوع کرونا ویروس نیز اشاره کرد و افزود: کروناویروس  وضعیت پیک را رد کرده و حالا به حالت ثابت رسیده است.
 وی گفت:  در ایران نیز وضعیت نزولی آغاز شده است اما فعلا مشخص نیست آغاز به کار اماکن اثری بر افزایش کرونا خواهد داشت یا خیر، پس باید همچنان به رعایت مسائل بهداشتی ادامه داد.
انتهای پیام/
کارگران نگران امنیت شغلی خود نباشند/ در حفظ فضای سبز کوشا خواهیم بود گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار