مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی؛

نقاط آسیب‌دیده آزادراه تبریز - زنجان لکه‌گیری شود

1399/02/20 - 15:41 - کد خبر: 19906 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: نقاط آسیب‌دیده ناشی از بارش‌ها و نمک‌پاشی فصل زمستان آزادراه تبریز - زنجان باید سریع‌تر لکه‌گیری شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اروجعلی عیلزاده، روز شنبه در جریان طرح ممیزی ایمنی آزادراه تبریز - زنجان و بازدید میدانی از وضعیت این آزادراه افزود: آزادراه تبریز - زنجان نیا به روسازی آسفالت، تعمیر و نصب تابلو علائم عمودی و افقی و اصلاح ابنیه فنی دارد.
وی اظهار داشت: نظارت دقیق بر اجرای این طرح ها و انجام مطالعات لازم برای بهبود کیفیت در هنگام اجرا و بعد از بهره برداری توسط مشاور طرح آسفالت این آزادراه ضروری بوده و باید در تمامی مراحل مورد ارزیابی قرار گیرند.
براساس این گزارش، در این بازدید معاون راهداری اداره کل، مشاور طرح و پیمانکار مربوطه، مسوول آزادراه تبریز - زنجان و گروه نظارت پروژه از نقاط مختلف این آزادراه بازدید کرده و از نزدیک مشکلات تردد در آزادراه تبریز - زنجان را بررسی کردند.
بازدیدهای میدانی کارگروه نظارت براجرای طرح واکنش سریع راهداری به طور مداوم از محورهای مواصلاتی استان به منظور افزایش ایمنی و احصاء و تکمیل نواقص جاده ای انجام می شود.
آزادراه تبریز -  زنجان به طول ۳۰۰ کیلومتر، مهم ترین جاده منطقه شمال غرب کشور با بیش از ۱۰ میلیون نفر جمعیت است.
این آزادراه به دلیل ناهمواری ها و چاله های فراوانش مورد انتقاد همه کسانی است که در طول سال از آن تردد می کنند.
آزادراه تبریز- زنجان همچنین از مشکل نبود ابنیه و اماکن در حاشیه آن و در طول مسیر رنج می برد.
انتهای پیام/
نقاط آسیب‌دیده آزادراه تبریز - زنجان لکه‌گیری شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار