شهردار تبریز خبر داد:

توسعه فضای سبز عون بن علی با کاشت پنج هزار اصله درخت

1399/02/20 - 12:37 - کد خبر: 19881 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از توسعه پنج هکتاری فضای سبز مجموعه تفریحی- گردشگری عینالی تبریز با کاشت پنج هزار اصله درخت در این مجموعه خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در بازدید از مجموعه عون بن علی تبریز اظهار کرد: با کاشت پنج هزار اصله درخت که عملیات اجرایی شدن آن از امروز آغاز می‌شود، در مجموع پنج هکتار بر وسعت فضای سبز این مجموعه افزوده خواهد شد.
وی با بیان این‌که آبیاری این درختان به شیوه قطره‌ای انجام می‌شود، افزود: توسعه درختکاری، برنامه سال ۹۹ شهرداری تبریز و برنامه میان مدت شورای شهر مبنی بر توسعه فضای سبز تبریز است.
وی گفت: توسعه فضای سبز عینالی نیز به عنوان پارک منطقه‌ای تبریز بسیار اهمیت داشته و در این راستا برنامه‌هایی در خصوص توسعه درختکاری و توسعه مجموعه عینالی جهت اجرایی شدن در دستور کار مدیریت مجموعه قرار دارد.
شهردار تبریز، تفرجگاه عون ابن علی را ظرفیتی بزرگ برای تبریز و استان دانست و تشریح کرد: با توجه به این‌که بازدید قابل توجهی از این مجموعه وجود دارد و گاهی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان در عینالی حضور یافته و از این فضا استفاده می‌کنند، این ظرفیت می‌تواند باعث جذب سرمایه‌گذار باشد.
وی با قدردانی از مدیریت مجموعه عون بن علی به جهت برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت‌ها و فضای سبز این تفرجگاه در سال ۹۹، گفت: آرزو داریم فضای سبز تبریز را به جایی برسانیم که بار دیگر در کشور به عنوان باغ شهر مطرح شود.
انتهای پیام/
 توسعه فضای سبز عون بن علی با کاشت پنج هزار اصله درخت خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار