خبر/

رادیولوژیست بیمارستان امام رضا (ع) تبریز مرد طلائی کنگره رادیولوژی ایران شد

1398/03/09 - 16:34 - کد خبر: 1987 نسخه چاپی

نصر: دکتر محمد کاظم طرزمنی استاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز مرد طلائی و منتخب سی و پنجمین دوره کنگره کشوری رادیولوژیست های ایران شد.

به گزارش نصر، دکتر محمد کاظم طرزمنی رادیولوژیست و استاد دانشگاه مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز در این رابطه گفت: کنگره رادیولوژی ایران همه ساله با شرکت نماینده های تمامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در تهران برگزار می شود که در این دوره رتبه برتر از آن دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بنده گردید.
طرزمنی اظهار داشت: در تمام ادواری که این کنگره برگزار شده است تنها در یک دوره آقای دکتر راد در شمالغرب کشورگلد مدالیست  شده بود و  بعد از وی بنده افتخار نفر برتر را  از منطقه  شمالغرب کشور  کسب کردم.

وی افزود: آیتم هایی که برای این دوره از کنگره در نظر گرفته شده بود بسیار متنوع و در نوع خود سخت بود اما به لحاظ اینکه بنده با برگزاری  بیش از 19 کلاس ورک شاپ آموزشی در بیش از 12 استان که اکثر 2 الی 3 روزه برگزار می گردید توانستم مجموع امتیازات استان را ارتقا داده و مقام اول را برای شهر تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز کسب نمایم.
این گزارش حاکی است محمد کاظم طرزمنی متولد 1347 در تبریز بوده و تحصیلات خود را در تا درجه دکترای تخصصی در رشته رایولوژی در تبریز به پایان راسانده و از سال 1382 با رتبه استادی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز فعالیت دارد، وی با آموزش بالغ بر 200 دانشجوی رشته رادیولوژی توانسته کمک شایانی به این رشته پزشکی نماید.

انتهای پیام/

رادیولوژیست بیمارستان امام رضا (ع) تبریز مرد طلائی کنگره رادیولوژی ایران شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار