مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

تمام شهرستان‌های آذربایجان شرقی نسبت به راه‌اندازی نقاهتگاه اقدام کنند

1399/02/18 - 17:06 - کد خبر: 19842 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی بر ایجاد نقاهت‌گاه بهبودیافتگان کرونا در همه شهرستان‌های استان تأکید کرد و گفت: تمام بیمارانی که از بیمارستان ترخیص می‌شوند امکان حضور در این نقاهت‌گاه‌ها را دارند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمدباقر هنربر در مراسم افتتاح نقاتگاه بهبودیافتگان کرونا در شهرستان میانه، گفت: ایجاد نقاهت‌گاه در شهرستان‌های میانه، سراب، اهر و هشترود که بیشترین آمار مبتلایان به بیماری را دارند در اولویت است و دیگر شهرستان‌ها نیز باید نسبت به تجهیز و راه‌اندازی این مراکز در راستای آمادگی هر چه بیشتر اقدام کنند.
وی با اظهار امیدواری نسبت به ریشه‌کن شدن بیماری کرونا، از اقدام به‌موقع شهرستان میانه به عنوان اولین شهرستانی که اقدام به راه‌اندازی نقاهت‌گاه کرده قدردانی کرد و گفت: تمام بیمارانی که بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص می‌شوند و امکان قرنطینه در خانه برای آنها فراهم نیست می توانند دوره درمان خود را در این نقاهت‌گاه کامل کرده و با اطمینان خاطر و بدون هیچ نگرانی به جامعه بازگردند.
فرماندار ویژه میانه هم در این مراسم گفت: نقاهت‌گاه بیماران بهبودیافته از کرونا با همت بیمارستان شهید محلاتی تبریز و ادارات خدمات رسان شهرستان راه اندازی شده است.
محمدرضا مشایخی با قدردانی از ادارات خدمات رسان از جمله شهرداری، گاز، برق، آب و مخابرات برای تجهیز و ارائه انشعابات لازم در سریع ترین زمان ممکن، راه اندازی این مرکز را اقدامی در جهت مدیریت هرچه بیشتر بیماری کرونا و قطع زنجیره آن عنوان کرد و افزود: قرنطینه و تکمیل دوره درمان بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، در این مرکز به انجام می رسد تا افراد با بهبودی کامل و بدون خطر برای جامعه به آغوش خانواده هایشان بازگردند.
به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، نقاهت‌گاه بیماران بهبودیافته از کرونا با ظرفیت 40 تخت و با تجهیز به دستگاه های مورد نیاز در شهرستان میانه افتتاح شد.
انتهای پیام/
 تمام شهرستان‌های آذربایجان شرقی نسبت به راه‌اندازی نقاهتگاه اقدام کنند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار