معاون استاندار آذربایجان شرقی:

پیگیر احداث پد هلی کوپتر در مرند هستیم

1399/02/18 - 15:09 - کد خبر: 19832 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار آذربایجان شرقی از پیگیری برای احداث پد هلی کوپتر در شهرستان مرند در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، داود گرشاسبی، امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نبود اورژانس هوایی در مرند گفت: اورژانس هوایی و زیر ساخت‌های آن انتظار به حق شهروندان بوده و برآورده کردن این نیاز و ضرورت، دغدغه اصلی مدیران شهرستان است.
وی افزود: این شهرستان به لحاظ واقع شدن در مسیر مناطق آزاد ارس و ماکو، مسیر ترانزیت کالا و خدمات و مسافر به جمهوری ارمنستان، جمهوری خود مختار نخجوان و ترکیه از مسیر بازرگان و سایر شهرها و استان‌ها است.
معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: روزانه بیش از ۲۰ هزار خودرو سبک و سنگین در این مسیر تردد می‌کنند که به همین دلیل بروز تصادفات و سوانح ناگوار در این مسیر امری گریز ناپذیر می‌باشد که آمار تصادفات متأسفانه موید این امر است.
گرشاسبی تصریح کرد: با توجه به اینکه تصادف امری محتمل می‌باشد برای کاهش خسارات جانی دسترسی سریع به امکانات بیمارستانی مرکز استان یک خواست منطقی است که این امر هم با ایجاد اورژانس هوایی امکان پذیر خواهد بود.
فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: در سنوات گذشته در این راستا مکان‌های متعدد توسط کارشناسان هوانیروز بررسی و حتی اقدام به ساخت پد هلیکوپتر کردند ولی با قرارگیری بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی و کلنگ زنی آن در همان محل، متأسفانه محل پد بیمارستان منتفی شد که در تلاش برای شناسایی محل جدید برای پد هستیم.
معاون استاندار آذربایجان شرقی در پایان گفت: در آینده نزدیک این خواسته با عنایت مسئولین کشوری و استانی محقق خواهد شد.
انتهای پیام/
 پیگیر احداث پد هلی کوپتر در مرند هستیم خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار