سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

یک هزار و 485 مبتلا و ۶۸ فوتی جدید کرونا در کشور

1399/02/18 - 14:22 - کد خبر: 19828 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی یک هزار و 485 مورد جدید کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، آمار موارد ابتلا به این بیماری در کشور به 103 هزار و 135 تن رسید.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز( ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و 485 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
وی گفت: به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به 103 هزار و 135 نفر رسید.
به گفته جهانپور، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: مجموع جان باختگان این بیماری به 6 هزار و 486 نفر رسید این در حالیست که تا کنون 82 هزار و 744 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.
جهانپوربا بیان اینکه  دو هزار و 728 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند اظهار کرد: تا کنون ۵۴۴ هزار و ۷۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
به گفته جهانپور با توجه به گسترش شبکه آزمایشگاهی کشور و افزایش آزمایش‌ها به ویژه شناسایی موارد با علائم خفیف و متوسط، طی روزهای آینده ممکن است تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ افزایش یابد.
سخنگوی وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: در تمامی مناطق کشور به جز استان خوزستان وضعیت ابتلا به بیماری نسبتا با ثبات است، متاسفانه در استان خوزستان در حال حاضر با وضعیت شکننده و طغیانی مواجه هستیم.
انتهای پیام/
یک هزار و 485 مبتلا و ۶۸ فوتی جدید کرونا در کشور خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار