معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی:

بلیت قطار دو هفته دیگر ۲۲ درصد گران می‌شود

1398/03/09 - 15:24 - کد خبر: 1979 نسخه چاپی

نصر: معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قیمت بلیت قطار بعد از ماه رمضان متوسط ۲۲ درصد افزایش می‌یابد گفت: نرخ بلیت قطار در حوزه مسافری و در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور بررسی شد و مقرر شد متوسط ۲۲ درصد افزایش یابد.در حوزه هوایی هنوز تصمیم گیری برای قیمت بلیت گرفته نشده و بر اساس عرضه و تقاضا است.

به گزارش نصر به نقل از انتخاب، آدم نژاد گفت: قیمت بلیت قطار بعد از ماه رمضان طبق تصمیماتی که در شورای عالی هماهنگی گرفته شد ۲۲ درصد افزایش می‌یابد.

شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قیمت بلیت قطار بعد از ماه رمضان متوسط ۲۲ درصد افزایش میابد گفت: نرخ بلیت قطار در حوزه مسافری و در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور بررسی شد و مقرر شد متوسط ۲۲ درصد افزایش یابد.

وی افزود: در حوزه هوایی هنوز تصمیم گیری برای قیمت بلیت گرفته نشده و بر اساس عرضه و تقاضا است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود: برای قیمت بلیت ناوگان جاده‌ای هم قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا است و برای بخش‌های غیر ویژه این هفته در ستاد تنظیم بازار تصمیم گیری می‌شود.

آدم نژاد با اشاره به اینکه همه مردم تصور می‌کنند که اگر نرخ‌ها آزاد شود به معنای ول شدن نرخ‌ها است گفت: در تمام دنیا نرخ‌های شناور چارچوبی دارد و بر اساس عرضه و تقاضا است و اجازه داده نمی‌شود که نرخ‌ها بیش از چارچوب افزایش یابد.

وی افزود: ما در عرضه و تقاضای حوزه هوایی مشکل داریم، زیرا که عرضه ما کم است و در حوزه حمل و نقل جاده‌ای هم این مشکلات وجود دارد که باید مدیریت شود.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت از روز گذشته زیر مجموعه معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی شد، گفت: در توزیع سوخت بر اساس پیمایش اول قرار بود به صورت پیمایشی و سهمیه پایه انجام شود، اما به مرور زمان سهمیه بندی بر اساس پایه کم شد که هنوز تصمیم گیری برای این موضوع انجام نشده است.

انتهای پیام/

بلیت قطار دو هفته دیگر ۲۲ درصد گران می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار