مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی:

کمپ باغ فرشته تعطیل نشده است

1398/03/09 - 15:15 - کد خبر: 1977 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این‌که کمپ باغ فرشته تعطیل نشده است، گفت: در حال حاضر کمپ باغ فرشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد و بیماران از خدمات این مرکز بهره مند می‌شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محسن ارشدزاده در خصوص خبر توقف فعالیت تنها مرکز اقامتی زنان و ترک اعتیاد باغ فرشته، اظهار کرد: صاحب این مرکز خواستار توقف فعالیت این مرکز شده بود به همین دلیل ما نیز با اعزام همکاران از سوی بهزیستی آمار و اطلاعات بیماران این مرکز را جمع آوری کردیم، مقرر شد با هماهنگی بهزیستی و صدور حکم از سوی دادستان تبریز، بیماران به مرکز دیگری منتقل شوند. 

وی ادامه داد: بعد از مدتی صاحب این مرکز از درخواست خود برای توقف فعالیت مرکز منصرف و خواستار از سرگیری مجددا فعالیت این کمپ شد. 

ارشدزاده بیان کرد: علی رغم این‌که موسس این مرکز خواستار توقف فعالیت این مرکز بود ولی مجددا درخواست فعالیت کرده و مدارک لازم برای تمدید مجوز و پروانه‌ی فعالیت را تحویل بهزیستی داده است. 
وی ادامه داد: تا پایان ماه جاری، این موضوع در کمیسیون صدور پروانه‌های بهزیستی بررسی می‌شود، اگر مشکلی وجود نداشته باشد اجازه برای ادامه‌ی فعالیت این مرکز صادر خواهد شد. 
 مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این‌که تاکنون هیچ بیماری در این مرکز جابه جا نشده است،  افزود: اکنون موضوع در دست بررسی است و بهزیستی هنوز برای جابه جایی بیماران اقدام نکرده است. 
گفتنی است؛ مرکز اقامتی میان مدت باغ فرشته تبریز برای نگهداری معتادان در زمینی به وسعت هشت هزار متر مربع، خارج از شهر در جاده 'باغ معروف' روستای 'کجوار' قرار دارد و توسط خیران اداره می شود. 
این مرکز از سال 1390 فعالیت خود را اغاز کرده و اکنون در حدود 50 نفر ساکن این کمپ هستند.

انتهای پیام/

کمپ باغ فرشته تعطیل نشده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار