مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس؛

خودروهای ارس پلاک پروانه تردد خود را حضوری دریافت می‌کنند

1399/02/17 - 13:08 - کد خبر: 19763 نسخه چاپی

نصر: مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مالکان خودروهای ارس پلاک جهت صدور پروانه تمدید تردد خودروها و یا نقل و انتقال آن به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، بابک عبدل نژاد اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه صدور پروانه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد ارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با مراجعه و حضور مالکان خودروها در مرکز امور خودرویی ارس انجام می‌شود و اشخاص می‌توانند با مراجعه حضوری جهت تمدید پروانه اقدام کنند.
وی افزود: علاوه بر صدور پروانه تردد خودروها، انجام مراحل نقل و انتقال خودروهای ارس پلاک و نیز تعویض پلاک خودروها نیز از ابتدای اردیبهشت ماه بصورت حضوری در این مرکز انجام می‌شود.
وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، پروانه‌های تردد خودروهای پلاک ارس از اوایل اسفند ۹۸ تا ابتدای اردیبهشت سال‌جاری به‌صورت مجازی و بدون محاسبه عوارض دیرکرد تمدید شد و نیازی به حضور مالکان خودروها نبود؛ ولی از ابتدای اردیبهشت ماه با رعایت استانداردهای بهداشتی ابلاغ شده، این اقدامات به‌صورت حضوری انجام می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، عبدل‌نژاد در ادامه تاکید کرد: به‌دنبال ایجاد و پیاده سازی بستر مناسب الکترونیکی هستیم تا از چندماه آینده با راه اندازی سامانه مناسب تمامی این اقدامات بصورت مجازی از طریق درگاه الکترونیکی انجام شود.
انتهای پیام/
خودروهای ارس پلاک پروانه تردد خود را حضوری دریافت می‌کنند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار