استاندار آذربایجان‌غربی؛

تامین کادر درمانی آذربایجان‌غربی به مشارکت وزارتی نیاز دارد

1399/02/17 - 10:35 - کد خبر: 19755 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به افتتاح طرح‌های مهم بخش بهداشت و درمان استان طی سال‌های اخیر و ماه های پیش‌رو، گفت: تامین نیرو برای این طرح‌ها به مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیاز دارد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری روز سه‌شنبه در دیدار با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: از جمله این مراکز درمانی نیازمند نیروی انسانی، بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه است.
وی اضافه کرد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی با توجه به نیاز ویژه در بیمارستان‌ها و دانشکده‌های تازه‌تاسیس از دیگر مطالبات جدی حوزه بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی است.
وی بیان کرد: همچنین تامین اعتبار برای کسری بودجه و پرداخت معوقات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از دیگر مطالبات این بخش از وزارت بهداشت است.
استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: مرکز دیالیز ۱۰۰ تختخوابی طالقانی ارومیه به همت مجمع خیرین استان در حال اجراست و برای واردات ۱۰۰ دستگاه دیالیز به همکاری وزارت بهداشت جهت صدور واردات با ارز دولتی که معادل ریالی آن را مجمع خیّران متقبل شده است، نیاز ویژه داریم.
در این دیدار، وزیر بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی دستورهای لازم را برای حل مشکلات اعتباری حوزه بهداشت و درمان استان صادر کرد.
انتهای پیام/
تامین کادر درمانی آذربایجان‌غربی به مشارکت وزارتی نیاز دارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار