مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی ایجاد تقاطع غیرهمسطح در شهرک صنعتی ورزقان

1399/02/17 - 09:58 - کد خبر: 19741 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک صنعتی ورزقان از بزرگراه خواجه - ورزقان با بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سیدمرتضی نیرومند اسکویی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مجتمع مس آذربایجان (مس سونگون) متولی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک صنعتی ورزقان از بزرگراه خواجه - ورزقان بوده و هم اکنون این پروژه دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه برای کاهش تصادفات جاده ای در این منطقه، اظهار داشت: با اجرای این تقاطع غیرهمسطح تردد واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی ورزقان به صورت ایمن تامین می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فروش بیش از ۹۰ درصد از اراضی شهرک صنعتی ورزقان به متقاضیان، گفت: به زودی عملیات توسعه شهرک صنعتی ورزقان آغاز می شود و در این راستا اجرای پل بر روی مسیل رودخانه برای آغاز عملیات مرحله توسعه شهرک صنعتی ورزقان در حال اجراست.
نیرومند اسکویی، ادامه داد: با توجه به اجرای فاز عملیاتی موجود، اراضی صنعتی به دلیل واگذاری های اخیر کاهش یافته است ضرورت توسعه فاز عملیاتی بیش از پیش احساس و عملیات آن با اجرای پل موجود آغاز شده و بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد.
شهرک صنعتی ورزقان با حدود ۶۲ هکتار اراضی در اختیار و حدود ۳۳ هکتار زمین صنعتی در ۵ کیلومتری ورزقان و ۸۰  کیلومتری مرکز استان(تبریز) واقع شده است.
انتهای پیام/
اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی ایجاد تقاطع غیرهمسطح در شهرک صنعتی ورزقان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار