نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تبلیغات باید از شکل سنتی به شکل مدرن تبدیل شود

1399/02/17 - 09:35 - کد خبر: 19738 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تبلیغات باید از شکل سنتی به شکل مدرن تبدیل شود، چرا که امروزه از طریق هنر می‌توانیم مسائل اسلامی و فرهنگ اسلامی را به بهترین شکل بیان کنیم و در این راستا باید به روش‌های روز مجهز شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی با وی، اظهار کرد: نقش سازمان تبلیغات، جا انداختن بیانیه گام دوم انقلاب است که معتقدم به این بیانیه کم مهری شده است.
وی ادامه داد : ۱۵ ماه از صدور بیانیه گام دوم انقلاب می‌گذرد که منشور چهل سال و خط مشی آینده انقلاب و نظام اسلامی در آن به خوبی از سوی مقام عظمای ولایت ترسیم شده است.
وی تشریح کرد: گسترش گفتمان انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف سازمان تبلیغات اسلامی در هر استان بشمار می‌رود.
امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت فضای مجازی در وضعیت کنونی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مجموعه‌های فرهنگی باید فضای مجازی را جدی بگیرند.


 
وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: امروزه وظیفه ما این است که از طریق هنر، فیلم، شعر و تئاتر پیام خود را منتقل کنیم.
وی با تاکید بر تلاش برای جوان سازی نهادهای زیر مجموعه‌ها اداره کل تبلیغات اسلامی، افزود: فرهنگ استفاده از نیروی جوانی باید در جامعه جاری شود و در کنار افراد صاحب تجربه جوان‌ها نیز در رده‌های مختلف و زیر نظر بزرگان به کار گرفته شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به نقش موثر هیئات مذهبی افزود: هیئت‌های حسینی پتانسیل بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی و اسلام بوده و باید تقویت شوند که لازمه آن ارتباط موثر و تنگاتنگ است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، وی در پایان گفت: امیدواری ما نسبت به سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر شده و با توجه بر اینکه مدیریت این مجموعه در استان یک چهره فرهنگی است، امیدواریم که تمامی این فعالیت‌ها اثرگذارتر از قبل باشد.
انتهای پیام/
 تبلیغات باید از شکل سنتی به شکل مدرن تبدیل شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار