زمان ثبت نام واردات کامیون‌های کارکرده سه سال ساخت اعلام شد

1399/02/16 - 16:35 - کد خبر: 19732 نسخه چاپی

نصر: عصر خودرو- ضوابط و شرایط نوسازی ناوگان باری برون‌شهری از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام و زمان ثبت نام متقاضیان و اجد شرایط واردات کامیون‌های کارکرده تا سه سال ساخت اعلام شد.

به گزارش نصر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، این سازمان در راستای فعالیت‌های متنوع خود در جهت نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از کلیه ظرفیت‌های قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه در نظر دارد به منظور تسریع در انجام روند نوسازی و براساس ماده (30) قانون احکام دائمی برنامه کشور از تاریخ سوم خرداد سال جاری از متقاضیان ورود خودرو‌های سنگین تا سه سال ساخت در آدرس اینترنتی خود (www.rmto.ir) بخش نوسازی و توسعه ناوگان ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
ذی‌نفعان این طرح شامل شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودرو‌های سنگین، شرکت‌های حمل‌ونقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت «صمت» (صنعت، معدن و تجارت) و مالکین حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط و متقاضی واردات می‌شود.
گفتنی است؛ هرگونه اطلاعیه دیگری در خصوص واردات و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی موضوع این اطلاعیه فاقد اعتبار بوده مگر آن که منحصراً در سایت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درج گردیده باشد.
انتهای پیام/
زمان ثبت نام واردات کامیون‌های کارکرده سه سال ساخت اعلام شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار