راهاندازی مجدد مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز
نصر: سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در راستای مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی، این مرکز با تامین نیروی انسانی مورد نیاز و بروزرسانی تجهیزات مجددا راه اندازی و آغاز به کار کرد.
به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ایمان غنی زاده روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: راه اندازی مجدد این مرکز نقش موثری در مدیریت و نظارت بر پایانه ها و فعالیت ناوگان اتوبوسرانی خواهد داشت و کنترل پایانه های چهارگانه اتوبوسرانی، اعمال قانون در خصوص خودروهای پارک شده در پایانه ها و ایستگاه های شرکت با همکاری پلیس راهور از جمله مهمترین اهداف این کار است.
غنی زاده، ادامه داد: با آغاز به کار این مرکز، مدیریت هوشمند ناوگان و در نتیجه کیفیت خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به همشهریان و مسافران افزایش یافته و مدیریت هزینه خواهد شد.
بنا به این گزارش، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با داشتن بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس تا پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه ۸۰۰ هزار نفر از شهروندان را جا به جا می کرد که از این تعداد حدود ۱۵۰ هزار نفر از طریق اتوبوس های تندرو مسیر غرب به شرق تبریز جابه جا می شدند.
انتهای پیام/
خبرگزاری ایرنا