// اطلاع رسانی//

تقدیر از کارگران نمونه شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران

1399/02/15 - 16:25 - کد خبر: 19677 نسخه چاپی

نصر:کارگران نمونه شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران همزمان با هفته گرامیداشت مقام کارگر تجلیل شدند.

به گزارش نصر، با حضور رئیس هیئت مدیره، معاونان، مدیران، روسا، سرپرستان، اعضای شورای اسلامی کار و تعدادی از کارکنان به مناسبت هفته کارگر مراسم ویژه ای برگزار و از تعداد 15 نفر از کارکنان حوزه ها با اهداء لوح تقدیر و نیز پاداش نقدی تقدیر به عمل آمد.
این گزارش حاکی است، حبیب صادق زاده رئیس شورای اسلامی کار شرکت درخصوص مسائل کار وکارگری، مسائل و مشکلات پیش روی تولید سخنانی به سمع حاضران رساندند.
 
سپس دکتر باویلی تبریزی رئیس هیئت مدیره با عرض تبریک این ایام و نیز ماه مبارک رمضان با اشاره به نامگذاری سال 99 از طرف مقام عظمای ولایت بنام سال جهش تولید خواستار توجه جدی و اهتمام همگان خصوصاً دست اندرکاران صنعت و تولید به این فرمایش رهبری شده، یادآور شدند بایستی موانع تولید و مشکلات پیش روی آن توسط دولتمردان رفع و صنعتگران نیز با کمک نیروی انسانی زبده و کارآمدشان در جهت پیشبرد تولید و افزایش راندمان چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی گامهای اساسی بردارند.
در ادامه مراسم از تعداد 15 نظر از کارکنان حوزه های مختلف که به عنوان کارگر نمونه معرفی شده بودند تشکر و به رسم یاد بود از طرف ریاست هیئت مدیره لوح تقدیر و نیز پاداش نقدی تقدیم این عزیزان شد.
همچنین از طرف شورای اسلامی کار به لحاظ تقدیر و تشکر از زحمات و مدیریت دکتر باویلی تبریزی که همواره در جهت ارتقای تولید و رفاه کارکنان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نمی نمایند لوح تقدیر و دسته گل تقدیم وی شد.
انتهای پیام/
تقدیر از کارگران نمونه شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار