نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

حرکت‌های خالصانه، شرط اول رزمایش مواسات است

1399/02/15 - 10:50 - کد خبر: 19641 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر پرداختن به آرمان در رزمایش مواسات گفت: شرط اول رزمایش مواسات، حرکت‌های خالصانه است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم توزیع ۲۸هزار بسته معیشتی به ارزش شش میلیارد تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اظهار کرد: ایجاد محبت و پیوندهای مومنانه، ایجاد اخوت و برادری، برکت یافتن مال و افزایش رزق و روزی و همچنین ریشه‌کن شدن فقر از جامعه از نتایج ارزشمند مواسات است.
وی با اشاره به نقش آفرینی‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در عرصه‌های مختلف، ادامه داد: این ستاد در رابطه با مبارزه با ویروس کرونا نقش بسیار مهمی ایفا کرده و از واردات دستگاه‌های تولید ماسک گرفته تا تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در لبیک به فرمان رهبر انقلاب بخشی از این اقدامات ارزشمند است.
وی با بیان این‌که رزمایش مواسات و کمک مومنانه با شکوه وصف ناپذیری در حال انجام است، افزود: هدف اصلی در این رزمایش، گذشتن از آرم‌ها و پرداختن به آرمان‌هاست؛ باید بدانیم که به چه کسانی می‌خواهیم خدمت کنیم.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز با تاکید بر مسجد محوری در رزمایش مواسات، گفت: مومنان روزه‌دار با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان برای دست گیری از نیازمندان به میدان آمده‌اند.
انتهای پیام/
 حرکت‌های خالصانه، شرط اول رزمایش مواسات است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار